فرم پیش بینی بازی شفیلد چهارشنبه در مقابل ها درسفیلد تاون

فرم پیش بینی بازی شفیلد چهارشنبه در مقابل ها درسفیلد تاون

فرم پیش بینی بازی شفیلد چهارشنبه در مقابل ها درسفیلد تاون

شفیلد ونزدی و هادرسفیلد تاون فصل خودرا با دیدار در دور اول جام EFL آغاز می‌کنند .دو تیم یورکشایر فصل گذشته در چمپیونشیپ حریف بودند ؛ هادرسفیلد سرانجام در رده دوم زنده ماند و جغدها بـه لیگ یک سقوط کردند.فرم پیش بینی بازی شفیلد چهارشنبه در مقابل ها درسفیلد تاون را در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

پیش نمایش مسابقه

دارن مور در دوران کوتاهی کـه در هیلزبورو داشت ؛ با شفیلد ونزدی سقوط کرد و وادار شد قبل از بازگشت بـه خط تماس ؛ از کرونا ویروس التیام یابد.

 

وقتی مور را نیز با بحران مالی باشگاه درنظر بگیریم ؛ مور بـه دلیل فاصله گرفتن از جغدها بخشیده می‌شود ؛ اما در عوض او تلاش برای احیای یک غول سقوط کرده را بر عهده گرفته اسـت.

 

مور و چهارشنبه باید قبل از خرید جدید وقت بگذارند تا خودرا برای یکی از رقابتی ترین رقابت هاي‌ لیگ یک درسال هاي‌ اخیر آماده کنند.

 

با این وجود ؛ خروج تعداد زیادی از بازیکنان کلیدی با ورود قرضی بیلی پیاک فارل و لوئیس وینگ ؛ بازیکنانی از برنلی و میدلزبورو کـه باید بالاتر از رده سوم بازی کنند ؛ خنثی شده اسـت .

 

در حالی کـه این خریدها بیانیه اي از قصد اسـت ؛ بازگشت جک هانت مدافع نیز می‌تواند در زمانی اهمیت داشته باشد کـه چهارشنبه بـه شدت بـه ثبات نیاز دارد.

فرم پیش بینی بازی شفیلد چهارشنبه در مقابل ها درسفیلد تاون

فرم پیش بینی بازی شفیلد چهارشنبه در مقابل ها درسفیلد تاون

همین را می‌توان در مورد حریفان آن ها نیز گفت کـه در حالی کـه در چمپیونشیپ باقی ماندند ؛ ظاهری شبیه بـه باشگاهی داشتند کـه درسال 2017 بـه لیگ برتر صعود کرد.

 

کارلوس کوربران خوش شانس خواهد بود کـه برای دومین بار در ورزشگاه جان اسمیت تدارک دیده شده اسـت ؛ اما این آزادی بـه او داده شده اسـت کـه تغییرات لازم را در تیم خود انجام دهد.

 

اگر چه اسپانیایی ترکیبی از جوانی و تجربه را بـه ارمغان آورده اسـت ؛ اما از ورود بازیکنان جوان چلسی ؛ لوی کولویل و دنیل سینانی ؛ وینگر نورویچ سیتی ؛ هیجان واقعی وجوددارد .

 

هردو بازیکن ممکن اسـت بـه زمان نیاز داشته باشند تا بتوانند در EFL زندگی کنند ؛ اما این خوش بینی وجوددارد کـه کوربران و تیمش تنها پس از پایان یافتن در موقعیت بیستم در فصل گذشته میتوانند پیشرفت کنند.

 

اخبار تیم

مور نام بازیکنانی کـه در دیدار دوستانه پورت وایل در اوایل هفته جاری از میدان خارج شده بودند را مورد توجه قرار خواهد داد.با این حال ؛ جیدن براون در تلاش برای بازی مقابل تیم سابق خود اسـت ؛ در حالی کـه شاین دانکلی گزینه اي در مرکز دفاع اسـت.

 

در همین حال ؛ کوربران می‌تواند تعدادی از بازیکنان هادرسفیلد را کـه فقط بـه عنوان بازیکن تعویضی مقابل فلیت وود تاون شروع شده بودند ؛ بـه خاطر بیاورد.

 

هری توفولو ؛ متی پیرسون ؛ جاناتان هاگ ؛ لوئیس اوبراین ؛ اسکات هاي‌ High و Duane Holmes همگی برای ایفای نقش اصلی در رقابت هستند.

 

جردن رودز آماده بازی با باشگاهی اسـت کـه تابستان وی را ترک کرده بود ؛ اما سینانی ممکن اسـت در ذخیره باقی بماند.

فرم پیش بینی بازی شفیلد چهارشنبه در مقابل ها درسفیلد تاون

ترکیب احتمالی شفیلد ونزدی:

طاووس فارل ؛ هانت ؛ هاچینسون ؛ ایورفا ؛ پالمر ؛ لوونگو ؛ ادنیران ؛ بال ؛ سبز ؛ شودیپو ؛ آددویین

 

ترکیب احتمالی هادرزفیلد تاون:

شوفیلد ؛ پیپا ؛ پیرسون ؛ سار ؛ توفولو ؛ High ؛ Hogg ؛ O’Brien ؛ کوروما ؛ رودز ؛ هولمز

 

پیش بینی : شفیلد ونزدی 1-1 هادرسفیلد تاون

با توجه بـه میزان جذب انها در تابستان امسال ؛ این میتواند یک برخورد سرگرم کننده در هیلزبورو باشد. نود دقیقه برای جدا کردن این دو تیم کافی نیست و ما را وادار بـه پیشبینی پیروزی در ضربات پنالتی برای میهمانان می‌کند.

 

منبع این مطلب: azkacollection.net


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *