فرم پیش بینی بازی زنان کانادا در برابر زنان برزیل

فرم پیش بینی بازی زنان کانادا در برابر زنان برزیل

فرم پیش بینی بازی زنان کانادا در برابر زنان برزیل

زنان کانادا و برزیل زنان با حضور در مرحله نیمه نهایی روی خط ؛ جمعه در مرحله یک چهارم نهایی در ژاپن با آغاز مرحله حذفی مسابقات فوتبال زنان المپیک 2020 توکیو مبارزه می‌کنند.زنان کانادا از طریق گروهی سخت در جایگاه دوم قرار گرفتند ؛ و این یک چالش دشوار دیگر در برابر زنان برزیل اسـت کـه در گروه F دوم شدند.فرم پیش بینی بازی زنان کانادا در برابر زنان برزیل را در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

پیش نمایش بازی

زنان کانادا با درگیری مقابل ژاپن ؛ کشور میزبان ؛ رقابت های المپیک خودرا آغاز کردند ودر دقیقه 6 بازی افتتاحیه کریستین سینکلر بـه نظر میرسید کـه این بازی بـه نتیجه رسیده اسـت.با این حال ؛ حریفان انها در نهایت در دقیقه 84 از طریق مانا ایوابوچی بازی را بـه تساوی کشاندند تا شاگردان Bev Priestman را وادار بـه تقسیم امتیازات کنند.

 

طولی نکشید کـه تیم کانادایی نخستین پیروزی خودرا بـه ثبت رساند ؛ زیرا آن ها در بازی بعدی زنان شیلی رابا نتیجه 2 بر یک بـه لطف گلزنی ژانین بکی شکست دادند و گلها بـه سرعت در هردو نیمه بـه ثمر رسید و انها در ادامه بازی ایستادند. برای پیروزی بعد از این کـه کارن آرایا با یک پنالتی در ساعت کار را بـه یک گل کاهش داد.

 

این شروع بـه این معنی بود کـه تیم پریستمن تقریبا بـه مرحله یک هشتم نهایی صعود می‌کند و بـه بازی نهایی گروهی مقابل زنان بریتانیای کبیر می‌رود ؛ زیرا زنان ژاپن رابا سه امتیاز پیشگام کرد در حالی کـه آن ها همچنین در موقعیتی قوی برای کسب صلاحیت بـه عنوان یکی از بهترین هاي‌ سوم بودند. اگر در روز آخر از دو طرف پیشی گرفته شود

 

هرگونه نگرانی طولانی نخواهد بود ؛ زیرا انها در اوایل نیمه دوم با یک تیم بسیار جذاب تیم GB از طریق آدریانا لئون پیش افتادند ؛ اگر چه بازی در پایان کار قرار گرفت چون نیشل پرنس در پنج دقیقه آخر توپ را بـه تور خود تبدیل کرد .در حالی کـه این بدان معنا بود کـه آن ها بـه مقام اول دست نیافتند ؛ زنان کانادایی تمرکز بیشتری بر این خواهند داشت کـه از گروه عبور کرده و راهی مرحله یک چهارم نهایی شده اند و اکنون بـه دنبال ثبت یک پیروزی دیگر هستند. گامی برای کسب مدال در مسابقات فوتبال امسال.

فرم پیش بینی بازی زنان کانادا در برابر زنان برزیل

فرم پیش بینی بازی زنان کانادا

اگر چه انها در نخستین مرحله حذفی مقابل زنان برزیل بـه تساوی رسیده اند ؛ اما انها یک آزمون سخت ویژه دارند.تیم برزیل بازیهای المپیک خودرا با سبک و با شکست 5 بر صفر زنان PR چین در Rifu در بازی ابتدایی آغاز کرد.

 

اهداف اولیه از مارتا و Debinha بـه معنای آن ها در صندلی رانندگی بود، بـه و مارتا را در رفتن بـه تور دروازه دوباره درکنار Andressa و بئاتریس در نیمه دوم برای ارسال یک پیام بـه بقیه از دو طرف در مسابقات امسال.آن ها سپس با کار سخت تری در برابر رهبران گروه زنان هلندی روبه‌رو شدند ؛ کـه کمپین گروهی خودرا با شکست 10-3 زنان زامبیا آغاز کردند.

 

در حالی کـه حریفان آن ها دو بار بـه لطف برتری ویویان میدما پیش افتادند ؛ این تیم پیا سوندهاج بود کـه بـه نظر می‌رسید هر سه امتیاز را بـه ثمر برساند و گلهای مارتا و لودمیلا را پشت سر هم بـه ثمر رساند و انها در 20 دقیقه مانده بـه اتمام 3-2 را پیش انداختند. فقط برای دومینیک یانسن در دقیقه 79 گل تساوی را برای تیم هلندی بـه ثمر رساند تا بازی با نتیجه 3-3 بـه اتمام برسد.

 

همانگونه کـه Canarinhas سپس با یک پیروزی دیگر بـه اتمام رسید ؛ بـه عنوان یک گل اولیه Andressa تفاوت را در پیروزی 1-0 برابر زنان زامبیا ایجاد کرد.این بدان معناست کـه انها با زنان هلندی در امتیازات یکسان بـه اتمام رسیدند ؛ اما با اختلاف گل بسیار پایین تر ؛ بـه این معنی کـه آن ها با اسانی در رده دوم قرار گرفتند ؛ دریک هشتم نهایی یک مکان را رزرو کردند و با تیم دوم گروه E برخورد کردند.

 

اخبار تیم

زنان کانادایی باید تحت هدایت کریستین سینکلر کاپیتان باشند ؛ کـه در آخرین بازی گروهی قبل از مرحله حذفی بـه او استراحت داده شد اما قرار اسـت روز جمعه بـه تیم بازگردد.مهاجم 37 ساله در مسابقات امسال 300 امین بازی ملی خودرا انجام داد ؛ در حالی کـه با 187 امین گل برای تیمش بـه عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال بین الملل ؛ کاملا واضح بود.

 

او باید در خط حمله توسط جانین بکی مورد حمایت قرار گیرد ؛ کـه در پیروزی 2-1 خود مقابل زنان شیلی دو گل حساس را بـه ثمر رساند.Kadeisha Buchanan تا بـه حال در قلب چهار بازیکن اصلی کانادا زنان کانادا بوده اسـت و باید دوباره در مرحله یک چهارم نهایی خط دفاعی را هدایت کند.

 

استفانی لبه ؛ دروازه بان از مصدومیت برگشت تا در قرعه کشی با زنان بریتانیای کبیر ظاهر شود و بین چوبها ادامه خواهد داد.زنان برزیلی مهاجم مجرب خودرا برای هدایت حمله در قالب مارتا 35 ساله در اختیار دارند کـه 112 گل برای کشورش بـه ثمر رسانده اسـت ؛ از جمله 13 بازی در بازی هاي‌ المپیک.

 

او بـه بئاتریز و دبینها ملحق خواهد شد ؛ در حالی کـه آندرسا احتمالاً تهدیدی از مناطق وسیع خواهد بود.در حالی کـه پولیانا در آخرین بازی گروهی بـه جای اریکا بـه میدان آمد ؛ رافائل در هر سه بازی تاکنون جزء کلیدی خط دفاعی برزیل بوده و دو کلین شیت بـه دست آورده اسـت.

 

ترکیب احتمالی زنان کانادا:

Labbe؛ لارنس ؛ بوکانان ؛ زادورسکی ؛ ریویر ؛ اسکات ؛ کوئین ؛ لئون ؛ فلمینگ ؛ بکی ؛ سینکلر

 

ترکیب احتمالی زنان برزیل:

باربارا؛ سانتوس ؛ پولیانا ؛ رافائل ؛ تامیرس ؛ آندرسا ؛ مورچه ؛ اندرسینها ؛ مارتا ؛ بیتریز ؛ دبینها

فرم پیش بینی بازی زنان کانادا در برابر زنان برزیل

پیش بینی : زنان کانادا 1-2 زن برزیل

در حالی کـه انها از گروه سختی عبور کردند ؛ زنان کانادایی دراین تورنمنت بـه بهترین شکل خود نگاه نکرده اند و اغلب هنگامی کـه سینکلر با سرعت معمول خود شلیک نمی‌کند ؛ بدون ایده بـه نظر میرسند ؛ و با تیمی روبه‌رو میشوند کـه در عقب خاطرجمعی خاطر داشته اسـت. با حفظ هفت کلین شیت در مرحله گروهی دو کلین شیت کرد.

 

ما می‌بینیم کـه تیم باتجربه برزیل در روز جمعه از خط خارج شده و گامی مهم در جهت کسب مدال در مسابقات فوتبال زنان ؛ بـه دلیل کیفیت انها در سراسر زمین برداشته اسـت.

 

منبع این مطلب: azkacollection.net


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *