بیوگرافی مرژاک خواننده به همراه بررسی آهنگ ها و حواشی او در رپ فارس

در این مقاله قصد داریم تا در ارتباط با یکی دیگر از شخصیت های معروف و مشهور موسیقی زیرزمینی کشورمان یعنی مرژاک برای شما عزیزان صحبت کنیم و اطلاعاتی را در ارتباط با او و همینطور بیوگرافی و زندگی نامه اش در این مقاله به شما ارائه نماییم که امیدواریم مورد توجه واقع شود و در ادامه نیز در ارتباط با فعالیت ها و موزیک هایی که تا کنون در موسیقی زیرزمینی کشورمان ساخته و منتشر کرده است برای شما صحبت خواهیم کرد پس در ادامه با ما همراه باشید.

فعالیت های مرژاک در رپ و هیپ هاپ فارسی

فعالیت های مرژاک در رپ و هیپ هاپ فارسی

در ارتباط با مرژاک باید بگوییم که یکی از موزیسین ها و همین طور رپر های زیرزمینی ایران به حساب می‌آید که در زمینه موسیقی هیپ هاپی به شدت موفق عمل کرده و توانسته است که هواداران بسیار زیادی را متوجه خود سازد و اکنون به عنوان یکی از رپرهای سرشناس دهه سومی رپ فارسی شناخته می شود و برای خودش در سایت های معتبر اجتماعی مانند اینستاگرام صفحه داشته و دنبال کننده دارد.

در واقع یکی از دلایل اصلی معروفیت و شهرت حال حاضر این رپر کار درست و حرفه ای کشورمان ورودش به سایت اینستاگرام و ساختن یک اکانت می باشد که سبب شده تا هواداران او بتوانند که به راحتی از موزیک ها و همینطور فری استایل ها و موزیک ویدیو هایی که می سازد باخبر شده و آن ها را نشر بدهند و به اشتراک بگذارند که این حرکت هواداران برای هر موزیسینی موجب می‌شود تا خیلی سریع تر از آنچه که فکرش را می کنند به نتیجه مطلوب رسیده و بتوانند تا به شهرت بالایی دست پیدا کنند.

نکته جالبی که در ارتباط با موزیک های مرژاک وجود دارد این است که او تقریبا در سبک خاصی از موسیقی رپ و هیپ هاپ اشعارش را می‌ نویسد و آهنگ‌ سازی‌ می کند و به همین علت طرفداران خاص خود را داشته و هر شخصیت و یا هر کسی از مخاطبان این مارکت سلیقه شان مطابق با موزیک هایی که مرژاک می سازد نمی باشد و به همین علت شاید تعداد مخاطبان او نسبت به سایر همکارانش کمتر به نظر برسد.

اما در ارتباط با فعالیت های او در عرصه موسیقی باید بگویم که آهنگ هایی که می سازد همیشه از تعداد پلی بالایی برخوردار بوده و باعث می شود که او از طریق پلتفرم هایی مانند اسپاتیفای و یوتیوب نیز به کسب درآمد بپردازد. در ادامه بیشتر در ارتباط با موزیک های او صحبت خواهیم کرد و فعالیت او را در عرصه موسیقی هیپ هاپ به صورت عمقی و ریشه‌ای بررسی خواهیم نمود.

بیوگرافی مرژاک خواننده

بیوگرافی مرژاک خواننده

در ارتباط با بیوگرافی مرژاک خواننده رپ و هیپ هاپ در کشورمان ایران که یکی از رپرهای حرفه‌ای ایران به حساب می‌آید و سالهاست که در این عرصه فعالیت می کند باید بگویم که او متولد شهر تهران بوده و در واقع یک رپر تهرانی الاصل می باشد که این موضوع سبب شد تا او در همین شهر رشد و نمود پیدا کرده و بزرگ شود و در نتیجه از امکانات بالاتری برای ساختن موزیک هایش بهره می‌ برد.

در ارتباط با تاریخ تولد و ولادت مرژاک باید بگوییم که او متولد تاریخ پنجم جولای سال ۱۹۹۲ میلادی می باشد که با توجه به زمان تولدش او در حال حاضر ۲۸ سال سن داشته و جزو رپر های دهه هفتادی به حساب می رود که توانسته تا در بین این همه آرتیست کار درست و حرفه ای مارکت هیپ هاپ کشورمان یعنی ایران تا حد زیادی شناخته شده و با رفتارهای کاردرست و سرشناس قدیمی کشورمان همکاری هایی را داشته باشد.

فعالیت های اخیر این رپر

فعالیت های اخیر این رپر

اگر سالهای اخیر فعالیت های مرژاک را مورد بررسی قرار دهیم متوجه می شویم که او نسبت به سالهای قبل که در عرصه موسیقی زیرزمینی کشور فعالیت می کرده توانسته تا حد قابل توجهی رشد کند و اکنون تعداد طرفداران دنبال کنندگان و هواداران او در تمامی سایت ها و صفحات مختلف مجازی نسبت به سه چهار سال گذشته تا چندین برابر افزایش پیدا کرده است و شما می توانید تا این موضوع را با مراجعه به صفحه این آرتیست در سایت اینستاگرام مشاهده نمایید.

این آرتیست ۲۸ ساله کشورمان که توانسته تا این حد به شهرت برسد یکی از موزیسین هایی می باشد که در سایت‌ها و صفحات مختلف اینترنتی خیلی کمتر از آنچه که باید به او پرداخته شده است و در واقع در ارتباط با این رپر می‌توانیم بگوییم که هیچگونه بیوگرافی و زندگینامه از او بر روی سایت های اینترنتی قرار داده نشده است و این مقاله اولین مقاله ای است که به زندگی نامه او می پردازد و اطلاعاتی را که با تلاش و کوشش بسیار از تحقیقاتی که در ارتباط با این آرتیست بدست آمده است را به حضور شما علاقه مندان به موسیقی زیرزمینی ایران و به خصوص طرفداران اصلی و پر و پا قرص مرژاک می رساند.

بيوگرافي مرژاک از زبان خودش

برای پرداختن به زندگینامه مرژاک باید بگویم که این آرتیست در دوران کودکی و نوجوانی خود به سبک های موسیقی غربی به خصوص علاقه‌مند بود و موزیک های رپر های معروف جهان مانند امینم و توپاک را دنبال می کرد و تقریباً می شود گفت که از طرفداران پر و پا قرص آن ها به حساب می آید و اگر شما نیز مانند ما به موزیک های او دقت و توجه کافی را کرده باشید متوجه می شوید که او حتی بعضی از فلو هایش را نیز از موزیک های چنین شخصیت های بزرگی تقلید کرده است و توانسته تا به نحو احسن از آنها استفاده نماید.

بعد از مدتی فعالیت در عرصه موسیقی به طور ابتدایی و غیر حرفه ای توانست تا با چند نفر از دوستان و نزدیکانش اولین فعالیت خودش را به طور حرفه ای در استودیو ضبط کرده و منتشر کند که به قول خودش در آن زمان جزو اولین کارهای او منتشر شد که و به علت ناشناس بودن این آرتیست اصلا شنیده نشد و به همین علت مرژاک تا چند وقت دیگر کار نکرد. اما به گفته خود این آرتیس بود در آن زمان به علت داشتن سن و سال پایین تصمیم اشتباه گرفته بود و خیلی سریع دوباره به ساختن و خواندن موسیقی رپ بازی است فعالیتش را به طور جدیدتری آغاز نمود.

در ارتباط با زندگی این آرتیست باید بگویم که او در یک خانواده نسبتاً متمول متولد شد و توانست تا از همان دوران کودکی اش به خوبی به دنبال علاقه مندی های خود در عرصه موسیقی رفته و به خوبی نواختن چند نوع از آلات موسیقی از جمله ارگ و گیتار را بیاموزد که نواختن این دو ساز باعث شد تا در عرصه بیت سازی و آهنگسازی نیز وارد شده و با آلات موسیقی دیگر هم آشنا بشود.

دوست دختر مرژاک

در ارتباط با دوست دختر او هر جا که گشتیم هیچگونه اطلاعاتی در دسترس نبوده و او علاقه‌ای به افشای روابط عاشقانه و پنهانی خود با مخاطبانش ندارد و در حال حاضر فقط مطالب و مسائلی که مربوط به کار و هنرش در عرصه موسیقی می باشد را با مخاطبان خود در میان گذاشته و به اشتراک می گذارد.

مدرک تحصیلی مرژاک

مدرک تحصیلی این رپر چیست ؟

در ارتباط با تحصیلات و سطح سواد این آرتیست سرشناس و حرفه ای کشورمان باید بگویم که او دارای مدرک فوق لیسانس رشته عمران از دانشگاه آزاد تهران می باشد و در عین حال به دنبال فعالیت در زمینه تحصیلی خود نرفته بلکه به عنوان فعالیت کاری و شغلی خودش نیز همین کار کردن در عرصه موسیقی را انتخاب کرده است که البته باید بگویم از موسیقی زیرزمینی یعنی رپ و هیپ هاپ فارسی به راحتی در ایران درامد زایی نمی شود و آرتیست های فعال در این مارکت می بایست با فرهنگ سازی در بین هواداران و طرفداران خود فرهنگ خرید موسیقی را در آنها باب کنند که در این صورت می توانند با موزیک های خود را به صورت الکترونیکی و یا فیزیکی به فروش برسانند.

در واقع این راه تنها راه کسب درآمد از طریق ساخت موسیقی و خوانندگی در عرصه رپ و هیپ هاپ در کشورمان ایران بوده و آرتیستهای این مارکت حق ندارند که در کشور کنسرت برگزار کنند و یا با برنامه ها و کمپین های مختلف قرارداد ببندند چرا که این شاخه از موسیقی و در واقع هنر در کشورمان ایران ممنوع بوده و جای هیچ گونه فعالیتی ندارد.

در رابطه با کارها و موزیک هایی که مرژاک می بندد و منتشر می کند باید بگویم که اغلب آهنگ های خود را به صورت تکی خوانده و همکاری های خیلی کمی را انجام داده است که اغلب این همکاری ها با یکی از دوستان و نزدیکان او در عرصه موسیقی هیپ هاپ یعنی علی مسلک می باشد که او نیز مانند مرژاک از رپر های نسل ۳ موسیقی زیرزمینی کشور ایران می باشد و همکاری آنها با یکدیگر مورد توجه مخاطبان هر دو طرف قرار گرفته و جزو فیت های دوست داشتنی آنها می باشد.

با توجه به موزیک هایی که تا کنون از مرژاک شنیده ایم قصد داریم تا در ارتباط با آن ها و همین طور سایر فعالیت‌ های این آرتیست خوب کشورمان در موسیقی برای شما صحبت کنیم که امیدواریم مورد توجه شما واقع شود.

آهنگ های مرژاک

آهنگ های مرژاک

در ارتباط با موزیک های مرژاک و دقیقا از زمانی که او توانست تا به طور حرفه‌ ای فعالیت نماید می توانیم که به چند مورد از آهنگ هایش اشاره کنیم که این آهنگ های او نسبت به سایر کار های او بیشتر مورد توجه مخاطبان و علاقمندان به رپ و هیپ هاپ فارسی قرار گرفته است.

این آرتیست توانایی کشورمان تقریبا از سال ۲۰۱۸ پا به عرصه اینستاگرام گذاشت و اولین صفحه رسمی خودش را در این شبکه اجتماعی ایجاد کرد و مدتی بعد به عنوان اولین فعالیت حرفه ای خود از موزیکی که در آلبوم اوردوز ۲ منتشر شد رونمایی کرد که نام این کار من دارم میام بوده و در واقع مرژاک این کار را ساخته و با این نام منتشر کرد تا بتواند ورود اش را به عرصه رپ و به مجموعه رپر های سرشناس کشور اعلام کند. کار میکس و مستر و آهنگسازی این موزیک با شروین رادفر یکی از خفن ترین بیت ساز های موسیقی زیرزمینی کشورمان بوده است.

اما به عنوان دومین فعالیت مرژاک باید به قوی ترین موزیک او از گذشته تا حال حاضر اشاره کنیم که این آهنگ با نام اکولایزر منتشر شد و به علت خفن بودن آن بیش از اندازه مورد توجه مخاطبان و همینطور علاقه‌مندان به موسیقی هیپ هاپ در کشور مان ایران قرار گرفت و از آن به عنوان بهترین کار مرژاک یاد می شود کار آهنگسازی و میکس و مستر این موزیک نیز با شروین رادفر بوده و این آهنگ در تاریخ دهم ژون سال ۲۰۱۸ به انتشار رسیده است.

از دیگر فعالیت‌های مرژاک در عرصه موسیقی که با همکاری با موزیسین های سرشناس رپ و هیپ هاپ انجام شده است می توانیم تا به همکاری او با سهراب ام جی در لایو پرفورمنس ماما اشاره کنیم که مورد توجه تعداد زیادی از طرفداران قرار گرفت. او همچنین با مسلک نیز موزیک سیم آخر را خواند که آن هم از بهترین موزیک های او می باشد.

آهنگ جدید مرژاک

در ارتباط با آهنگ جدید این آرتیست باید بگویم که او مدت‌هاست که آهنگی را منتشر نکرده است ولی صحبت هایی را در ارتباط با تولید یک آلبوم با هواداران خود زده که به زودی منتشر خواهد شد و امیدواریم مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

حاشیه های مرژاک

با توجه به فعالیت‌ های مرژاک در عرصه موسیقی باید بگوییم که او از بی حاشیه ترین موزیسین های موسیقی زیرزمینی ایران به حساب می‌آید چرا که هیچ گونه حاشیه‌ای را ایجاد نکرده است.

سوالات متداول

  1. مرژاک متولد چه تاریخی می‌باشد؟!

    او متولد تاریخ پنجم جولای سال 1992 می‌باشد.

  2. بهترین موزیک مرژاک چه نام دارد؟!

    اکولایزر را می توان برترین کار این رپر به حساب آورد.

  3. معروف ترین همکاری مرژاک با کدام رپر است؟!

    معروف ترین آرتیستی که مرژاک با او همکاری کرده است سهراب ام جی می باشد.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *