بیوگرافی دیانتلی وایلدر (deontay wilder) مبارزات او با قهرمانان بوکس

بیشتر قهرمانان بوکس در کشورهای غربی زندگی می‌کنند. این قهرمان بوکس ها بسیار قدرتمند هستند و از قدرت حیرت‌آوری برخوردار می‌باشند. یکی از این بوکسورها دیانتلی وایلدر یا همان deontay wilder است؛ که فردی ثروتمند نیز می‌باشد. البته ثروت وی به اندازه ی بزرگ‌ترین بوکسور جهان یعنی فلوید می ویدر نمی‌رسد.

دیانتی وایلدر یک بوکسور حرفه‌ای است. او متولد 1985 می‌باشد. این بوکسور سنگین وزن متولد ایالت متحده‌ی آمریکا است. وایلدر رکورد دار 41 برد بدون باخت می‌باشد. البته او یک بازی مساوی و یک بازی باخت را در کارنامه خود ثبت کرده است. لقب این بوکسور حرفه‌ای بمب افکن برنزی می‌باشد. دیانتلی وایلدر برای موفقیتش دست به هرکاری می زند. او خودش را یک رهبر می‌داند و هیچ‌گاه برای نداشتن تمرین توجیه نمی‌آورد. این بوکسور سنگین وزن همیشه در سخت‌ترین شرایط تمرین می‌کرد و هیچ‌وقت حاضر نبود موفقیت خود را از دست بدهد.

بیوگرافی دیانتی وایلدر

بیوگرافی دیانتی وایلدر

قبل از ورود به سایت شرط بندی بوکس باید بدانید که دیانتلی وایلدر 35 ساله است. او در کشور آمریکا متولد شده است. این بوکسور سیاه پوست خود را یکی از نخبه های سنگین وزن بوکس جهان می‌داند. او معتقد است به زودی تبدیل به یک قهرمان می‌شود. این بوکسور در سال 2008 توانست مدال برنز المپیک را به دست آورد. وایلدر را شخصی به نام جی دیز کشف کرد. جی دیز مربی وایلدر بود که در سال 1995 حرفه‌ی اصلی‌اش یعنی گزارشگری را رها کرد و به همراه برادرش تامی یک باشگاه بوکس راه‌اندازی کرد.

ده سال پس از آن جی دیز شخصی به نام وایلدر را که 21 ساله بود را دید. او متوجه شد وایلدر بدون اینکه حتی آموزشی دیده باشد توانسته است به خوبی مشت می زند. به این ترتیب جی دیز تصمیم گرفت مربی وایلدر شود. دیانتی توانست خیلی زود وارد بوکس حرفه‌ای شود؛ و سه سال بعد مدال المپیک را به دست آورد. یکی از مهم‌ترین دلایلی که دیانتی وایلدر به سمت بوکس آمد دخترش نایینا بود. نایینا دچار بیماری بیرون زدگی نخاع بود؛ و همین امر موجب شد تا او نسبت به مبارزه خود مصمم شود. دئونتی وایلدر از سال 2015 عنوان قهرمانی سنگین وزن WBC را در اختیار داشت تا زمانی که در فوریه سال 2020 موفق شد از تیم تایسون فیوری استفاده کند.

وایلدر برای بازی برگشت Fury تقریباً 25 میلیون دلار به جیب زد و این بزرگ‌ترین روز پرداخت در حرفه او بود. دیانتلی وایلدر 96 کیلو می‌باشد. او در المپیک 2008 مدال برنز گرفت که منجر به لقب وی بمب افکن برنز شد.

علاقه‌ی دیانتلی وایلدر

دیانتلی بسیار تمایل دارد تا به سمت بازیگری حرکت کند. گذشته از بوکس موضوع دیگری که وایلدر به‌طور جدی به آن فکر می‌کند بازیگری است. او در مصاحبه‌ای گفت، من می‌توانم هر نقشی را بازی کنم. ترسناک، عاشقانه و اکشن تمامی این نقش‌ها را به خوبی ایفا می‌کنم. او می‌گوید حتی می‌تواند نقش شرور قصه را ایفا کند زیرا بدترین شخص روی کره‌ی زمین است.

مبارزه دیانتلی وایلدر و فیوری 2020

مبارزه دیانتلی وایلدر و فیوری 2020

این بوکسور سنگین وزن که ملقب به بمب افکن برنزی است مبارزات زیادی را به ثمر رسانده است. مبارزه وایلدر با تایسون فیورز بی تردید یکی از زیباترین و هیجان‌انگیزترین مبارزات و بازی‌های جهان بود. در این جنگ تایسون توانست در راند 7 و با ناک اوت دیانتلی وایلدر را شکست دهد. خیلی از افراد و مخاطبان این مبارزه دیانتلی وایلدر را برنده می‌دانستند اما تایسون توانست، وایلدر را شکست دهد.

البته وایلدر دانست حریف خود را دو بار نقش بر زمین کند. در نهایت بعد از کشمکش های زیادی که انجام گرفت وایلدر ناک اوت شد؛ و این مسابقه به پایان رسید. به خاطر این شکست وایلدر کمربند قهرمانی WBC خود را از دست داد. این کمربند اکنون در دستان دو بوکسور بریتانیایی است. مفسران تصور می‌کردند که فیوری در اولین مبارزه برای برکناری وایلدر به‌اندازه کافی تلاش کرده است ، این اطمینان که وایلدر بر فیور غلبه خواهد کرد در انحا وجود داشت. فیوری دو بار ناکام مانده بود و بوک سازها وایلدر را به‌عنوان یک گزینه موردعلاقه در بازی برگشت انتخاب کردند. در بازی برگشت ، فیوری بر وایلدر غلبه کرد ، و او را دو بار زمین زد.

مبارزه دیانتلی وایلدر و کلیچکو

ولادیمیر کلیچکو، یک مشت زن و بوکسور اوکراینی می‌باشد. او قهرمان سابق بوکس جهان می‌باشد. کلیچکو در سنگین وزن کار می‌کند او متولد 1976 است. او فردی تحصیل کرده است و دکترای تربیت بدنی دارد. کلیچکو با افراد زیادی مسابقه داده است و در مسابقه با آنتونی جاشوا در راند یازدهم ناک اوت شد. این قهرمان بوکس سنگین وزن با افراد زیادی مسابقه داده است، یکی از رقبای اصلی این شخص یانتلی وایلدر است. دیانتلی وایلدر چندین بار با او مبارزه کرده است. در آخرین مسابقه ی وی کلیچکو از وایلدر شکست خورد؛ و ناک اوت شد.

این مبارزه به‌عنوان “پرشورترین” و یکی از چشمگیرترین نمایش‌ها از یک دوره مسابقات سنگین وزن در سال‌های اخیر استقبال شد. در اینجا بخشی از مسابقه را برای شما شرح خواهیم داد. شروع مبارزه این گونه بود که فیوری مرکز حلقه را گرفت و ضربات خود را ایجاد کرد. او درحالی‌که از تاب وایلدر فرار می‌کرد ، به دنبال چند عکس‌العمل بزرگ بود. در دور سوم ، فیوری وایلدر را با دست راست مشت‌های محکمی به او وارد می‌کرد. وایلدر دو بار دیگر روی بوم افتاد و توان جنگیدن با فیوری را نداشت، فیوری در دور پنجم توانست خیلی سریع ، بوایلدر را به زمین بیندازد.

وایلدر خیلی سعی داشت تا پاهای فیوری را بگیرد و به زمین بی اندازد ، اما قادر به جمع آوری یک حمله ضد حمله نبود و اکنون از دهان و همچنین گوش خونریزی کرده بود.. این درگیری در اواسط راند هفتم متوقف شد ، زیرا انبوهی از ضربات سخت‌گیر فیوری باعث شد کرنر وایلدر در زمین حوله پرتاب کند تا وی از ضربات بعدی نجات یابد.

ثروت دیانتلی وایلدر

ثروت دیانتلی وایلدر

طبق گزارش فوربس، وایلدر در رده 56 در پردرآمدترین ورزشکاران در سال 2019 قرار گرفت. از نوامبر 2019، دارایی خالص وی 30.5 میلیون دلار تخمین زده شده است. وی در طول زندگی موفق خود تاکنون موفق به کسب 30 میلیون دلار برد و 500000 دلار تأییدشده است. سوپراستار فلوید می و در با رقم خیره کننده 435 میلیون پوند در رده‌های برتر قرار دارد. البته باید بدانید مردی که در یک درگیری حماسی یازده دور در ومبلی در سال 2017 حلقه را با آنتونی جوشوا مشترک داشت، کلیچکو بود که در مسابقات دسته سنگین وزن عالی سلطنت کرد. معاملات حمایت مالی با هوگو رئیس و چندین شرکت آلمانی اوکراینی را به این 10 کشور برتر می‌رسانند.

قدرت deontay wilder

قدرت deontay wilder

داینتلی وایلدر یکی از پرقدرت‌ترین بوکسورهای جهان می‌باشد. این بوکسور قهرمان قدرتی فوق العاده دارد. مشت‌های او بسیار با انرژی و پر قدرت است. دست راست وایلدر، مشتی که اورتیز را برای 10 شمارش نابود کرد تا حد زیادی مخرب‌ترین سلاح بوکس است و بیشتر 41 ناک اوت وایلدر را به عهده دارد؛ اما وایلدر حتی برای پایین آوردن و بیرون آمدن یک حریف و رقیب خود لازم نیست بهترین ضربه خود را بزند.

وایلدر در اجلاس خبری پس از جنگ با اشاره به دفاع عنوان 2016 گفت: وقتی مردم از من می پرسند کدام یک از ناک اوت‌های مورد علاقه من است، من همیشه به ناک اوت [آرتور] اسپیکلا برمی‌گردم. من فکر می‌کنم این ویران‌کننده‌ترین ناک اوت من بود که تاکنون با یک جنگنده برخورد کرده‌ام. من واقعاً فکر می‌کردم اسپیکلا را کشتم. من همیشه وقتی خودم را ناک اوت می‌کنم واقعا حیرت می‌کنم. من به رقبایم ناک اوت ویرانگر می‌دهم. او در ادامه‌ی مصاحبه‌اش گفت گاهی اوقات قدر مشت‌هایم حیرت‌آور است. یک مرد که نیازی به اطمینان از قدرت وایلدر ندارد؟ مربی بریتانیایی بن دیویسون که قهرمان خط‌خط تایسون فیوری را تمرین می‌دهد و در یک مأموریت پیشاهنگی در رینگ بود. دیویسون پس از مبارزه گفت: او بزرگ‌ترین مشت زن نه فقط در تاریخ سنگین وزن، بلکه در تاریخ بوکس است.

محبوبیت دیانتلی وایلدر

این بوکسور بزرگ به قدری در میان مردم غرب محبوبیت دارد که همه افراد او را یک اسطوره می‌دانند. در یک کارخانه در آلاباما که زادگاه دانتلی است یک بنر نصب شده است. در این بنر تصویری از دیانتلی وایلدر است؛ و روی بنر نوشته شده است، اسطوره‌ها در غرب آلاباما ساخته می‌شوند. وایلدر در یک مصاحبه عنوان کرد که همیشه این را می‌دانسته که بسیار پر قدرت است. او گفت همیشه قدرت خودم را در رینگ مشاهده می‌کردم. منمی دانست که این کار برایم پول زیادی به همراه دارد؛ اما فقط تقویت بازوهایم برایم کمی سخت بود.

او همیشه می‌گوید که به خاطر دخترش این ورزش را جدی گرفته است. او قبل از اینکه در این حرفه مشغول به فعالیت باشد، تحصیلات دانشگاهی خود را رها کرد بود. همچنین او دو دفعه کار در رستوران را از دست داده بود و روی کامیون کار می‌کرد. وایلدر صرفاً به خاطر دخترش مبارزه می‌کرد و تمایل داشت در این زمینه پول دربیاورد و هرچه را که دخترش ناییا می‌خواست را فراهم کند. البته دیانتلی وایلدر معتقد است که می‌تواند درزمینهٔ ی هنرپیشگی نیز موفق باشد.

سوالات متداول

  1. دیانتلی وایلدر چند ساله است؟

    دیانتلی وایلدر اکنون 35 ساله می باشد. او متولد سال 1985 می باشد.

  2. دیانتلی وایلدر ملقب به چیست؟

    او ملقب به بمب افکن برنزی می باشد.

  3. ثروت وایلدر بیشتر است یا فلوید می ویدر؟

    ثروت خالص فلوید می ویدر از وایلدر بسیار بیشتر است.

  4. دیانتلی وایلدر در چند سالگی وارد این رشته شد؟

    او زمانی که 21 ساله بود وارد این حرفه شد.

  5. نام مربی دیانتلی وایلدر چیست؟

    نام مربی این بوکسور حرفه ای جی دیز می باشد.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *