بهترین مارک های کارت بازی پاسور در جهان

بهترین مارک های کارت بازی پاسور در جهان | برترین ورق های پاسور

بهترین مارک های کارت بازی پاسور در جهان

لذت بازی هاي‌ کارتی ؛ جدا از ماهیت بازی ها ؛ بـه کیفیت کارت ها نیز بستگی دارد. دراین مقاله ؛ بهترین مارک های کارت بازی پاسور در جهان معرفی میشوند.اگر بـه بازی هاي‌ کارتی علاقه دارید ؛ می‌دانید کـه عرشه باکیفیت خوب نیز یک عامل اساسی در افزایش لذت بازی اسـت.

در حقیقت ؛ اگر تا بـه حال بازی اي مانند پوکر با یک عرشه بی کیفیت انجام داده اید ؛ متوجه شده اید کـه پس از یک دوره کوتاه بازی ؛ کیفیت کارت ها خودرا نشان می‌دهد و سطح بازی شـما را افزایش یا کاهش می‌دهد. برای کمک بـه خرید یک عرشه خوب ؛ دراین مقاله از azkacollection.net ؛ بهترین مارک هاي‌ کارت بازی در جهان معرفی شده اسـت.

بهترین مارک های کارت بازی در جهان

تسلط بر بازی هاي‌ کارتی تجربه بازی شـما را التیام می بخشد ؛ اما بازی با کارت هاي‌ باکیفیت برتر نیز م asثر اسـت ؛ و همچنین پیدا کردن بهترین زمان برای رفتن بـه کازینو . اگر بـه دنبال بهترین مارک هاي‌ کارت بازی برای التیام تجربه بازی با کارت هستید ؛ گزینه هاي‌ زیر را درنظر بگیرید.

دلو

اگر چه این کارت ها بـه اندازه کارت هاي‌ بازی معمولی سفت نشده اند و پوشش محافظ قوی مانند تعداد زیادی از کارت ها ندارند ؛ اما هنوز یک کارت خوب برای هر طرفدار هری پاتر اسـت و مارک آن ها یکی از بهترینها محسوب میشود. مارک هاي‌ کارت بازی اندازه هر یک از کارت هاي‌ این عرشه 2.5 اینچ در 3.5 اینچ اسـت کـه اندازه استاندارد آن ها را می سازد.

هر یک از کارت ها دارای نمادین استثنایی هستند کـه با چیدمان مشخص شده اسـت. این یک محصول دارای مجوز رسمی اسـت ؛ بنابر این برای هر طرفدار کتاب یا فیلم ایده آل اسـت و تقریبا برای هر مجموعه اي بی چون و چرا اسـت. همه ی این‌ها ان را بـه یک کارت تبدیل می‌کند کـه هدفش را بـه خوبی تطبیق میدهد.

بهترین مارک های کارت بازی پاسور در جهان

اشرافی

کارت هاي‌ Aristocrat طراحی پشتی تکان دهنده و هندلینگ فوق العاده را برجسته می‌کند. بـه طور خاص ؛ انها بـه عنوان صاف ؛ سبک و پر نشان داده شده اند. علاوه بر این ؛ این در ظرفیت آن ها برای هوادار شدن آشکار اسـت. در حقیقت ؛ مدیریت آن ها یکی از بهترینها اسـت. قابل توجه ؛ انها یکی از سریع ترین کارت هاي‌ کاغذی موجود هستند.

بـه طور خاص ؛ افراد زیادی آن ها را ترد و فنری می‌یابند. بنابر این انها یک انتخاب فوق العاده برای جادوگران هستند و عرشه هاي‌ عجیب‌وغریب بـه هم می‌خورد. بـه طور کلی ؛ طراحی پشت آن ها بـه تنهایی برای خرید اکثریت قریب بـه اتفاق کافی اسـت. همانگونه کـه از نام انها مشخص اسـت ؛ خطوط ظریف مشابهی روی اسکناس ها وجوددارد.

در هر صورت ؛ تعداد کمی از افراد طراحی پشت را بیش از حد اشغال شده یا پیچیده می‌دانند. علاوه بر این ؛ جعبه آن ها چندان زیاد نیست و میتواند برای افراد خاصی تا حدودی متوسط ​​بـه نظر برسد. بـه طور کلی ؛ با این کارت ها نمیتوانید وضعیت بدی پیدا کنید. آن ها فوق العاده رفتار میکنند ؛ در دستان خود احساس حيرت آور اي می‌کنند و موقعیتی قوی دارند.

هوانورد

Aviator همچنین یکی از بهترین مارک هاي‌ کارت بازی اسـت. انها درسال 1927 ملاقات کردند تا سفر چارلز لیندبرگ در اقیانوس اطلس رابا روح سنت لوئیس جشن بگیرند. انها یک کارت کاغذی با روکش پلاستیکی همراه دارند. این باعث میشود کـه یک سطح صاف ایجاد شود ؛ اما بـه اندازه پلاستیک کامل لغزنده نیست.

Aviator عرشه هاي‌ درخشانی را برای انواع بازی هاي‌ صریح ؛ مانند Pinochle نیز ایجاد میکند. طرفداران هوانورد بـه دلیل محکم بودن انها با دیگر عرشه ها بـه سمت انها متمایل میشوند. آن ها یک جای گزین سبک وزن هستند کـه در مقایسه با سایر موارد موجود در معرض هستند.

زنبور عسل

تعداد زیادی از ما بلافاصله مجموعه اي از کارت هاي‌ زنبور عسل ؛ با پشت هاي‌ الگوی الماسی بی نظیر انها را بـه عنوان کارت هاي‌ دوران کودکی خود درک می‌کنیم. در حالی کـه انها یک کارت کاغذی با روکش پلاستیکی هستند ؛ ارزش انها انها را بـه یک جای گزین مناسب برای تمرین و بازیکنان نوپای خانگی تبدیل می‌کند. زنبور عسل همچنین یکی از بهترین مارک هاي‌ کارت بازی در جهان اسـت.

بهترین مارک های کارت بازی پاسور در جهان

دوچرخه

احتمالاً ؛ درخشان ترین ستاره در بین بهترین مارک هاي‌ کارت بازی در مورد کارت هاي‌ بازی و نه بدون دلیل. دوچرخه نوار کارت هاي‌ بازی را تعیین کرده اسـت ؛ زیرا بیش از 125 سال تهیه کننده انها بوده اسـت. این مجموعه کارت ها با یک مجوز دارای روکش هوا دارای لبه هاي‌ زاویه دار ظریف و یک ساندویچ همراه اسـت. پایان کار کارت ها را از مایعات ریخته شده محافظت میکند.

کارت ها دارای سایه هاي‌ پرانرژی و چاپ ظریف هستند. دوچرخه همچنین می‌داند کـه یک عرشه استاندارد نیازهای بازی کارتی همه ی را برآورده نمیکند و کارت هاي‌ بازی مشخص پوکر تولید می‌کند.

این ها کارتهای دقیق و دقیق گرد آوری شده هستند ؛ بـه همین دلیل اسـت کـه کارت هاي‌ دوچرخه بهترین مارک هاي‌ کارت بازی برای استفاده منظم هستند. آن ها حتی انتخاب بازیکنان واقعی متعددی از جمله جادوگران هستند! شـما میدانید کـه هنگام انتخاب دوچرخه ؛ یک عرشه داخلی و خارجی باکیفیت عالی را انتخاب می‌کنید.

برایبلی

عرشه هاي‌ بازی Brybelly برای هر فردی کـه بـه تعداد زیادی کارت برای عصر بازی ؛ رقابت پوکر نیاز دارد یا فقط خاطرجمعی حاصل می‌کند کـه یک دسته کارت در معرض دارید در مواقع مورد نیاز ایده آل اسـت. عرشه هاي‌ این مارک دارای پشت قرمز و آبی هستند.

این کارت ها روکش پلاستیکی دارند و هر یک از کارت هاي‌ هر عرشه دارای اندازه استاندارد پوکر اسـت کـه ارتفاع ان 3.5 اینچ و عرض ان 2.5 اینچ اسـت. انها همچنین دارای یک شاخص معمولی هستند ؛ کـه نشان می‌دهد چاپ منظم اسـت و زیاد نیست. همچنین ؛ هر یک از کارت ها دارای طراحی خوب و طبیعی هستند. همه ی این‌ها این کارت ها را برای تقریبا هر دور کارت منطقی میکند.

کوپاگ

Copag برای تعداد زیادی از بازیکنان یکی از بهترین مارک هاي‌ کارت بازی در جهان اسـت. بـه نظر میرسد انعطاف پذیری و ضخامت تا حدودی هماهنگی پیدا میکند. آن ها کمی لغزنده تر از سایر مارک هاي‌ باکیفیت خوب هستند ؛ اما نه بـه شیوه اي تحریک کننده.

از نظر بافت تا سطح زیادی وجود ندارد ؛ و وزن کلی آن ها سبک تر اسـت ؛ کـه جذاب اسـت. این کارت ها بهترین رابا هم ترکیب میکنند و کیفیت و شاید بهترین بازیکن برتر جهان را پخش میکنند.

اگر نمیدانید کدام مارک را امتحان کنید ؛ با Copag بروید. یا از طرف دیگر ؛ اگر برای نخستین بار اسـت کـه کارت هاي‌ Copag را خریداری میکنید ؛ بهتر اسـت مجموعه نمایندگی را خریداری کنید کـه دارای دکمه هاي‌ مناسب برای دکمه ؛ کور کوچک و کور بزرگ اسـت. علاوه بر این با یک شاخص غول پیکر قابل دسترسی اسـت.

بهترین مارک های کارت بازی پاسور در جهان

داوینچی

بـه طور مشابه ؛ مانند Copags ؛ این کارت ها نیز در مقایسه با Kems یک گزینه باورنکردنی هستند. آن ها همچنین با پلاستیک ساخته شده اند. با این حال ؛ بـه نظر نمی‌رسد کـه آن ها نوع خاصی از پلاستیک مورد استفاده را کشف کنند. برعکس ؛ هم Kems و هم Copgs این را نشان می‌دهند.

بـه نظر میرسد کیفیت آن ها باورنکردنی اسـت. انها در جنبه هاي‌ مختلف با کم ها رقابت می‌کنند و حتی تعداد کمی میگویند کـه آن ها بهتر هستند. بـه طور خاص ؛ Kems می‌تواند ؛ گاهی اوقات ؛ بچرخد. با این حال ؛ بـه نظر میرسد داوینچی ها این مشکل را ندارند.

بـه همین ترتیب ؛ عده اي از افراد متوجه میشوند کـه KEM ها دارای بوی شیمیایی هستند و داوینچی ها این مشکل را ندارند. با این حال ؛ انها بسیار خوب دست و پنجه نرم می‌کنند ؛ اما نه فقط بـه عنوان کارت هاي‌ کاغذی. برخی افراد متوجه میشوند کـه آن ها بسیار لغزنده هستند ؛ در حالی کـه دیگران آن ها را درست می‌دانند. جزء اساسی انها طراحی آن ها اسـت. بـه طور خاص ؛ آن ها دارای روحیه اي عالی هستند و لحن متمایزی دارند.

باوجود این ؛ عده اي از افراد سایه هاي‌ خودرا کشف کرده اند کـه با گذشت زمان تار میشوند. با این حال ؛ آن ها دارای ضمانت مادام العمر هستند ؛ بنابر این ممکن اسـت درصورت اتمام این گزینه ؛ بتوانید انها را بازیابی کنید. در واقع ؛ این کارت ها برای بیشتر موارد باورنکردنی اسـت.

شـما نمیتوانید با آن ها بد عمل کنید ؛ بـه ویژه با توجه بـه ضمانت مادام العمر انها. علاوه بر این ؛ شبیه بـه Copags ؛ این‌ها نیز با یک مورد سخت همراه هستند. داوینچی همچنین یکی از بهترین مارک هاي‌ کارت بازی در جهان اسـت.

گودی گرامز

این عرشه کاملاً مشکی ؛ کـه ظاهری تصفیه شده با جوهر انعکاسی و فوق سیاه بر روی کارت هاي‌ نیمه براق چاپ شده اسـت ؛ عامل جالب بازی پوکر شـما را افزایش می‌دهد. حالا این یک فرصت ایده آل اسـت کـه ماء شعیر و چیپس را فراموش کنید ؛ لیوان هاي‌ مارتینی را بیرون بیاورید ؛ سیگار برگ را کنار بگذارید و بهترین چهره پوکر خودرا بـه سبک جیمز باند بپوشید.

هویل

ساحل دریا یا استخر بـه نظر می‌رسد تنظیمات واضحی برای بازی هاي‌ کارتی اسـت. با این حال ؛ حضور مداوم آب و رطوبت ؛ بـه طور کلی ؛ کارت ها را خراب میکند. بـه همین دلیل اسـت کـه این دسته از کارت هاي‌ بازی پلاستیکی ضد آب ما را خراب می‌کند. ما جای گزین عرشه استاندارد شـما با این کارت ها را تشویق نمی‌کنیم ؛ زیرا استفاده و شست و شوی مجدد میتواند علائم را تار کند. با این حال ؛ برای روزهای درخشان ساحل ؛ انها یک خیال هستند. اگر بـه دنبال یکی از بهترین مارک هاي‌ کارت بازی در جهان هستید ؛ Hoyle یک انتخاب معقول اسـت.

کرم رنگ

کارت هاي‌ بازی کم بهترین مارک کارت برای بازی پوکر یا برخی بازی هاي‌ دیگر اسـت. انها شاید بهترین کارت روی کره زمین را تولید کنند. آن ها ممکن اسـت یک قطعه در پایان استثنایی باشند ؛ با این حال انها با نکات برجسته اي کـه هیچ کدام از کارت هاي‌ دیگر در آنجا ندارند ؛ مفتخر هستند.

این توضیحی اسـت کـه آن ها در حال حاضر تقریبا در همه ی باشگاه هاي‌ روی زمین استفاده میکنند. بـه همین ترتیب ؛ اکثر مسابقات در حال حاضر از این نام تجاری کارت استفاده میکنند. سری پوکر جهانی کـه در همه ی جای دنیا برگزار می‌شود از Kem برای بازی کردن استفاده میکند.

LotFancy

برای خرید انبوه ؛ پخش کننده کارت Costco ؛ LotFancy بـه عنوان یکی از بهترین مارک هاي‌ کارت بازی در جهان پیشنهاد میشود. مجموعه آن ها دریک بسته 12 عرشه – شش رنگ قرمز و شش رنگ آبی – عرضه میشود. بازیکنان بـه ماهیت فوق العاده کارت ها توجه می‌کنند ؛ کـه با یک لایه پلاستیکی محافظ کار شده اند تا صاف ؛ انعطاف پذیر و محکم شوند. انها حتی پس از استفاده زیاد از خود محافظت میکنند. دیگران معتقدند کـه تعداد زیادی عرشه ایده آل اسـت وقتی کـه شـما بـه طور کلی کارت ها را سریع مرور می‌کنید یا برای یک شب بازی مهم بـه آن ها نیاز دارید.

قرون وسطایی

فرض کنید شـما اروپای قرون وسطایی را دوست دارید ؛ ما فکر می‌کنیم این مجموعه کارت هاي‌ جدید یک حرکت فوق العاده جذاب از یک طرح کارت بازی آمریکایی نمونه اسـت.

ساخت و ساز پیچیده و مهر و موم بدلی بـه طرز شگفت انگیزی ارائه میشود ؛ در حالی کـه خود کارت ها از ضخامت کارت تزئین شده ساخته شده اند ؛ کـه هنگام تنظیم مجدد و بازی محکم و صاف اسـت. صرف نظر از این کـه شـما جذب جهان پادشاهان و ملکه ها و شوالیه ها و اژدهایان نشده اید ؛ این مجموعه یک هدیه عالی برای افراد در زندگی شـما می سازد کـه بی شک هستند.

مودیانو

مودیانو بـه عنوان یکی از بهترین مارک هاي‌ کارت بازی در جهان ؛ کارت هاي‌ بازی خودرا در ایتالیا تولید می‌کند. داوینچی کـه قصد ارائه استحکام با قیمت مقرون بـه صرفه تر را دارد ؛ شاید تا حدودی از نظر ظاهری صاف تر باشد. با این حال ؛ انها در واقع میکس و بازی فوق العاده اي دارند. آن ها همچنین ضمانت تعویض مادام العمر برای نقص ها ؛ کارت هاي‌ آسیب دیده و مفقود شده را دارند.

پادشاه

این کارت هاي‌ بازی عالی احتمالاً محبوب هستند. با این وجود ؛ این کارت ها را نباید خریداری کرد زیرا در فیلم “اکنون می تواني مرا ببینید” استفاده میشود ؛ اما باید خریداری شود زیرا کارت هاي‌ فوق العاده اي هستند. انها با کاغذ عالی و جوهرهای غنی ساخته شده اند کـه واقعاً بیرون می‌آیند و تأثیر اولیه را ایجاد میکنند.

بـه همین دلیل اسـت کـه در هر صورت در فیلم مورد استفاده قرار گرفته اند. انها کارت هاي‌ فوق العاده اي هستند ودر سه تن منحصر بـه فرد سبز ؛ آبی یا قرمز ارائه می‌شوند. Monarch همچنین یکی از بهترین مارک هاي‌ کارت بازی در جهان اسـت.

برند موتور

اگر از این کارت ها برای بازی هاي‌ تخصصی پوکر ؛ بریج یا بلک جک استفاده شود یا برای بازی هاي‌ بچه گانه مانند Go Fish ؛ Old Maid یا Rolling Stone استفاده شود ؛ تفاوتی نمیکند. انها برای کار آماده شده اند ؛ اندازه استاندارد پوکر دارند و برای استحکام از روکش پلاستیکی برخوردار هستند. انها طراحی خوبی بر روی خود دارند ودر نمایه اندازه استاندارد چاپ شده اند. کارت هاي‌ این مارک برای استفاده در مسابقات و یا نگه داشتن اتاق اسباب بازی در اختیار شـما ارزشمند اسـت.

بهترین مارک های کارت بازی پاسور در جهان

PRISM

بیشتر کارت هاي‌ بازی با یک اثر هنری استاندارد مشابه همراه اسـت ؛ اما نه PRISM. در صورتی کـه در جستجوی یک کارت منحصر بـه فرد هستید ؛ در ان مرحله ؛ ممکن اسـت شـما را برآورده کند. در حالی کـه چند کارت دارای هنرهای سفارشی زیبا هستند ؛ اما بـه طور منظم بـه این شکل ناقص هستند. انها ممکن اسـت طرح سایه زنی کیفیت را تغییر دهند ؛ و بس. با این حال کارت هاي‌ PRISMS ندارند.

این کارت ها دارای هنر سفارشی عالی هستند. از علامت گرفته تا پس زمینه حتی کاردستی کارت هاي‌ سلطان ؛ ملکه و جک ؛ آن ها در بیشتر موارد استثنایی هستند. علاوه بر این ؛ آن ها در 3 طرح مختلف سایه زدن: روز ؛ غروب و شب. با این حال ؛ نوع شب بـه احتمال زیاد بهترین اسـت. باوجود این ؛ جوکر دراین عرشه ها بـه طور استثنایی تصفیه نشده اسـت. باور کنید یا نه ؛ تعداد کمی از مردم تصور میکنند کـه این بیماری در اغفال بیمار اسـت.

علاوه بر این ؛ برخی متوجه شده اند کـه کارت ها در کل برای سلیقه خود بسیار محکم هستند. این بدان معناست کـه انها بـه احتمال زیاد برای بدلکاری جادوگری عالی نیستند. از طرف دیگر ؛ این باعث میشود کـه لمس آن ها قوی‌تر از عرشه کاغذ معمولی باشد. انها بـه طور موثر در اطراف می لغزند و بـه خوبی هوادار میشوند.

باوجود این ؛ تعداد زیادی کارت سفارشی با این کارت ها وجود ندارد. بـه طور کلی ؛ انها برای تغییر وضعیت مفید هستند ؛ اما ممکن اسـت برای بدلکاری جادوگران ایده آل نباشند. در مجموع PRISM همچنین یکی از بهترین مارک هاي‌ کارت بازی در جهان اسـت.

تالی هو

کارت هاي‌ بازی تالی هو برای یک بازی فوق العاده اسـت. با این حال ؛ این عرشه در بین سایر مارک هاي‌ کارت بازی برای سرگرم کننده ها نیز برجسته اسـت. برای کسانی کـه علاقه مند بـه هنر کارت هستند ؛ پایان خطی کارت هاي‌ Tally-Ho بازرسی سادگی کارت را ارائه می‌دهد.

لینوئید در مواقعی کـه با روکش هوا مطلوب اسـت بـه اتمام میرسد. اینکار باعث می‌شود کارت ها چسبیده نباشند و کیفیت فنینگ را حفظ کنند. انها بـه اندازه یک روکش بادی مانند دوچرخه برایشان فنری ندارند. انها در دو رمان ؛ پشت هاي‌ مشهور برای Tally-Ho ؛ از جمله طرح هاي‌ فن و دایره ؛ آمده اند. چاپ ؛ برش و بـه اتمام رساندن بازی کارت با تالی هو یک تصمیم فوق العاده اسـت.

بهترین مارک های کارت بازی پاسور در جهان

ویژگی هایی که هنگام خرید یک عرشه کارت بازی باید به آنها توجه کنید

مارک هایي کـه در بالا ذکر شد بسیار خوب هستند ؛ اما هنگام خرید یک کارت ؛ ویژگی هایي وجوددارد کـه باید بـه دنبال آن ها باشید. دراین قسمت از راهنمای ما برای خرید بهترین کارت هاي‌ بازی ؛ عده اي از این ویژگی ها معرفی شده اسـت. موارد ذکر شده بـه شرح زیر اسـت:

اندازه کارت بازی :

هنگام بازی پوکر ؛ اندازه کارت اهمیت زیادی دارد. هنگام بازی باید احساس بسیار خوبی داشته باشد. هنگام کار با کارت ها یا حتی هنگام بازی نباید احساس ناراحتی کنید. ما فقط بـه ان دسته از مارک هاي‌ ورق بازی اشاره کرده ایم کـه اندازه ایده آل برای بازی پوکر دارند.

بهترین مارک های کارت بازی پاسور در جهان

خوانایی :

این عامل دیگری اسـت کـه بر روند بازی تأثیر می‌گذارد. در نقطه اي کـه از خوانایی صحبت می‌کنیم ؛ در لیست کارت ها صحبت می‌کنیم. لیست کارت ها اندازه اعداد یا حروف روی کارت اسـت. دو نوع شاخص در کارت هاي‌ بازی وجوددارد: شاخص استاندارد و شاخص جامبو. تعداد زیادی از کازینوها بـه سمت کارتهای Jumbo Index متمایل میشوند ؛ زیرا مرور و نگاه کردن بـه ان کار دشواری اسـت. Standard Index چالش برانگیز اسـت اگر بخواهیم بازیکن جدیدی را وارد بازی کنیم.

بافت :

بافت احتمالاً بصری ترین عنصر بین کارت هاي‌ باکیفیت عالی و کارت هاي‌ افتضاح اسـت. شـما باید این گزینه را داشته باشید کـه کارت ها را بدون هیچ مشکلی بـه هم بزنید. کارت ها نباید در هر زمان از دست شـما خارج شوند. علاوه بر این ؛ ضخامت کارت ها باید بـه گونه اي باشد کـه بتوان کارت ها را بدون هیچ مشکلی نگه داشت.

عده اي از مردم بازی با کارت هاي‌ واقعاً زیبا را دوست دارند ؛ در حالی کـه دیگران واقعاً دوست ندارند. در بین مارک هاي‌ کارت بازی کـه بـه انها اشاره کردیم ؛ کارت هاي‌ بازی KEM باریک ترین علامت هاي‌ کارت بازی هستند کـه میتوانید خریداری کنید.

گرافیک و طراحی :

اگر کارت هاي‌ بازی زیبا باشند این یک امتیاز ویژه اسـت. طرح باید ساده و زیبا باشد. سایه هاي‌ پشت نباید بیش از حد منعکس شود. یا از طرف دیگر ؛ سایه نباید بیش از حد عالی باشد تا هیچ بازیکنی از ان بدتر شود. علائم کارت بازی کـه ما بـه انها اشاره کرده ایم دارای عکسهای و طرح هاي‌ عالی هستند.

کارت های بازی استاندارد یا جامبو:

در مرحله اي کـه تولید کنندگان کارت بـه استاندارد بودن یک عرشه یا جامبو اشاره می‌کنند ؛ آن ها اغلب در مورد اندازه نوع روی کارت و نه فقط خود کارت بحث میکنند. اگر چه کارت هاي‌ بازی بزرگ‌تر وجوددارد ؛ اما بـه طور کلی در کلاس کارت هاي‌ جدید قرار می‌گیرند. با کارت هاي‌ جامبو فیس ؛ اندازه کت و شلوار و اعداد تقریبا دو برابر می‌شود. اینکار برای بازیکنان ساده تر می‌کند کـه کارت ها را ببینند ؛ مخصوصاً اگر در بینایی خود مشکل داشته باشند. اندازه صورت بـه عنوان لیست کارت ذکر شده اسـت.

کاغذ در مقابل کارتهای پلاستیکی:

از آنجا کـه نوآوری کارتهای پلاستیکی برتری دارد ؛ این پرسش ثابت شده اسـت کـه آیا انها بر کارتهای کاغذی برتری دارند یا خیر ؛ و این پاسخ ساده اي نیست. اگر چه در دو طرف بحث بازیکنانی وجوددارد ؛ اما ما معتقدیم کـه هر یک از انواع مزایا و معایب خاص خودرا دارد. از آنجا کـه یک نوع کارت خاص روی کاغذ بهتر اسـت ؛ بـه این معنی نیست کـه یک بازیکن خاص بـه ان تمایل دارد. هرکسی تمایلات خودرا در مورد ورق بازی دارد.

بیشترین سوالات در مورد کارت بازی

بهترین مارک کارت بازی چیست؟

بهترین مارک کارت بازی KEM اسـت. آن ها برای انجام هر بازی بـه طور کلی عالی هستند و برای بازی پوکر بـه طور خاص عالی هستند. آن ها ضخامت و بافت مناسبی برای بازی پوکر دارند. علاوه بر این ؛ ابعاد دقیق بر روی KEM قرار میگیرد و بـه عنوان یک انتخاب عالی برای بازی پوکر شناخته میشود.

آیا کارت های بازی پلاستیکی بهتر هستند؟

کارت هاي‌ بازی کـه فقط از پلاستیک ساخته شده اند «100٪» مزایای قابل توجهی نسبت بـه کارت هاي‌ کاغذی با روکش پلاستیکی دارند. کارت هاي‌ 100٪ پلاستیکی از قابلیت خاطرجمعی بالاتری برخوردار هستند ودر مجموع دوام بیشتری دارند. آن ها علاوه بر یک بافت صاف همراه هستند کـه در ان بـه هم زدن و کارکردن کارت ها ساده تر خواهد بود.

بهترین مارک های کارت بازی پاسور در جهان

آیا کازینوها از کارت های پلاستیکی استفاده می کنند؟

در واقع ؛ تعداد زیادی از باشگاه ها از کارت هاي‌ 100 plastic پلاستیکی استفاده می‌کنند. علاوه بر این ؛ تقلب در هر نوع بازی رابا خم شدن کارت ها یا علامت گذاری برای آن ها سخت میکند.

آیا کارت های پلاستیکی ضد آب هستند؟

همه ی مارک هاي‌ کارت با کارت هاي‌ پلاستیکی ضد آب نیستند. بـه عنوان مثال ؛ KEM 100٪ ضد آب اسـت. با این حال ؛ سایر مارک هاي‌ کارت مانند Copag با پارچه مرطوب قابل شستشو هستند ؛ اما کاملاً ضد آب نیستند.

بهترین مارک های کارت بازی پاسور در جهان

کارت بازی چقدر طول می کشد؟

کارت هاي‌ پلاستیکی میتوانند مدتی بـه کار خود ادامه دهند ؛ در صورتی کـه بـه خوبی حفظ شوند. این امر مخصوصاً برای کارتهای پلاستیکی باکیفیت عالی مانند KEM ها ؛ کـه میتوانند بدون شرایط نهایی در شرایط مناسب دوام بیاورند ؛ معتبر اسـت.

برعکس ؛ کارت هاي‌ کاغذی ؛ بـه طور کلی ؛ بدون هیچ مشکلی ضرب و شتم می‌شوند. علاوه بر این ؛ آن ها نمیتوانند شسته شوند. دراین راستا ؛ کارت هاي‌ کاغذی مراقب هستند کـه مدتی ادامه ندهند.

منبع این مطلب: azkacollection.net


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *