فرم پیش بینی بازی فوتبال مکزیک در مقابل برزیل فوتبال المپیک 2020 توکیو

فرم پیش بینی بازی فوتبال مکزیک در مقابل برزیل فوتبال المپیک 2020 توکیو

فرم پیش بینی بازی فوتبال مکزیک در مقابل برزیل

در تکرار بازی مدال طلا از لندن 2012 ؛ کشور مکزیک زیر 23 سال و زیر 23 سال برزیل در سه شنبه صبح در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال المپیک 2020 توکیو ؛ خصومت ها را تجدید کردند .فرم پیش بینی بازی فوتبال کشور مکزیک در مقابل برزیل را در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

شاگردان خیمه لوزانو در جشن گل مقابل تیم هاي‌ زیر 23 سال کره جنوبی برنده شدند تا بـه جمع چهار تیم نهایی برسند ؛ در حالی کـه قهرمانان فعلی با یک گل صفر از مصر پیش افتادند.

 

پیش نمایش مسابقه

شکست در میزبانی ژاپن روحیه را تا حدودی تضعیف کرد ؛ اما پیروزی هاي‌ غالب بر تیم هاي‌ تحت سلطه فرانسه و آفریقای جنوبی باعث شد کشور مکزیک در دور حذفی توکیو ؛ جایی کـه صبح شنبه کره جنوبی در کمین بـه سر میبرد ؛ جایگاه خودرا اعلام کند.

 

یک بازی فوق العاده برای بازیکنان بی طرف ؛ نبرد کشور مکزیک در مرحله یک چهارم نهایی با کره جنوبی 9 بار در ورزشگاه بین المللی یوکوهاما صاحب دروازه شد و 6 گل از این گلها توسط مردان لوزانو در حین تماشایی چشم نواز بـه ثمر رسید.

 

لي دونگ جیونگ را بند و هوانگ UI-جو را دیدم اعتصاب انگیزه حمله بـه کره جنوبی پاداش، اما مکزیکی ها شایع طریق زده هنری مارتین «2»؛ لوئیس رومو ؛ سباستین قرطبه «2» و ادواردو آگور برای پیش بردن بـه المپیک نیمه نهایی فقط برای دومین بار.

 

هر چه کـه در طول 90 یا حتی 120 دقیقه سه شنبه اتفاق بیفتد ؛ کشور مکزیک در مدال طلا یا برنز بازهم بـه مدال دوم المپیک ضربه می‌زند ؛ اما رکورد شگفت انگیز آن ها در 14 بازی در 14 بازی تاکنون مطمئنا هواداران انها را لیس می‌زنند. لب بـه چشم انداز شکوه بیشتر تابستان.

فرم پیش بینی بازی فوتبال مکزیک در مقابل برزیل فوتبال المپیک 2020 توکیو

فرم پیش بینی بازی فوتبال مکزیک در مقابل برزیل

برعکس ؛ دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی برزیل با تیم هاي‌ زیر 23 سال مصر بسیار ساده تر بود ؛ زیرا تنها یک گل می توانست دو تیم مساوی را در ورزشگاه سایتاما 2002 از یک دیگر جدا کند.

 

خوشبختانه برای هواداران سلکائو ؛ این ضربه مهم همه ی چیز را بـه دنبال داشت ؛ زیرا ماتئوس کونها ستاره تیم هرتا برلین در دقیقه 37 تنها گل این بازی را بـه ثمر رساند تا امیدهای برزیل برای قهرمانی پشت سر هم در المپیک زنده بماند.

 

طرفداران آندره ژاردین در مرحله گروهی کم و بیش روش خودرا داشتند – با گرد آوری هفت امتیاز از 9 مورد احتمالی در مرحله حذفی – و مجموعه گسترده ستاره دارهای درجه بالا سلکائو باید ترس را در قلب انها ایجاد کند. هر حریفی در تابستان امسال

 

یا جوانان ژاپنی یا اسپانیایی کـه در آرزوی کسب مدال طلا هستند ؛ در کمین برندگان این تساوی بـه سر می‌برند و ژاردین پیش از این بـه بازیکنان خود هشدار داده اسـت کـه باوجود بازی کشور مکزیک ؛ انتظار یک دیدار دیگر با امتیاز کم را داشته باشند. تمایل بـه گلزنی

 

در جریان دیدار برزیل و کشور مکزیک در فینال المپیک 2012 ؛ یک هالک جوان در ومبلی دروازه خودرا پشت دروازه قرار داد ؛ اما اوریبه پرالتا قبلاً یک ضربه محکم زده بود تا ال تری را بـه پیروزی 2-1 برساند. و تنها طلای فوتبال المپیک آن ها تا بـه امروز.فرم پیش بینی بازی فوتبال مکزیک در مقابل برزیل فوتبال المپیک 2020 توکیو

اینستاگرام المپیک

اخبار تیم

کشور مکزیک وادار بـه تغییر در خط دفاعی خواهد شد زیرا خورخه سانچز ؛ مدافع راست بـه دلیل تجمع رزرو محروم شده اسـت ؛ بنابر این ممکن اسـت از ژسوس آنگولو خواسته شود کـه در این جا با اریک آگوئر یک تردید بزرگ باشد.

 

کارلوس رودریگز ؛ هافبک مونتری یک چهارم نهایی را بـه دلیل محرومیت از دست داد اما واجد شرایط این دیدار اسـت ؛ کـه میتواند برای جایگاه خوزه اسکیول در موتورخانه مشکل ایجاد کند.

 

دیه گو لاینز ستاره ستاره رئال بتیس وادار شده در دو بازی اخیر تیمش بـه دو بازی تعویضی اکتفا کند ؛ اما او هر فرصتی برای جابجایی اوریل آنتونا در این جا دارد.

 

عصر برنده برزیل ؛ کونه در مرحله یک چهارم نهایی بـه زودی ترش شد زیرا او با مشکل ران رانده شد و او قبل از نیمه نهایی سه شنبه بـه طور مرتب مورد محاسبه قرار میگیرد.

 

اگر این بازیکن 22 ساله بـه اندازه کافی مناسب برای بازی از دور شناخته نشود ؛ ریچارلیسون بهترین گلزن تورنمنت میتواند بـه طور مرکزی جابه‌جا شود زیرا پائولینیو در سمت چپ بـه میدان می‌آید.

 

داگلاس لوئیس پس از محرومیتش مقابل مصر مستقیماً بـه میدان رفت و باید درکنار برونو گیمارائس ؛ بازیکن اصلی تیم لیون، در این جا بازی کند ؛ اما هیچ جایی برای گابریل مارتینلی ستاره ستاره آرسنالدر ترکیب شنبه وجود نداشت.

 

ترکیب احتمالی زیر 23 سال مکزیک:

اوچوا ؛ لورونا ؛ مونتس ؛ واسکز ؛ آنگولو ؛ رودریگز ؛ کردوا ؛ رومو ؛ لاینز ؛ مارتین ؛ وگا

 

ترکیب احتمالی زیر 23 سال برزیل:

سانتوس ؛ آلوز ؛ نینو ؛ کارلوس ؛ آرانا ؛ گیمارائس ؛ لوئیز ؛ آنتونی ؛ کلودینیو ؛ پائولینیو ؛ ریچاردسون

فرم پیش بینی بازی فوتبال مکزیک در مقابل برزیل فوتبال المپیک 2020 توکیو

پیش بینی : مکزیک زیر 23 سال 1-2 برزیل زیر 23 سال

از دست دادن احتمالی کونها ضربه سختی بـه برزیل برای این نبرد سخت خواهد بود ؛ اما ریچارلیسون هیچ نشانه اي از کاهش سرعت در توکیو نشان نمی‌دهد و از مجازات دفاع نشت کننده مکزیکی دریغ نخواهد کرد.

 

مردان لوزانو از نظر هجومی از کیفیت بالایی برخوردارند ؛ اما ما بـه سادگی نمی‌توانیم از مجموعه استعدادهای برزیل بگذریم و از سلکائو حمایت میکنیم تا یکگام بزرگ دیگر بـه سمت دفاع از تاج خود برداریم.

 

منبع این مطلب: azkacollection.net


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *