فرم پیش بینی فوتبال + آموزش تنظیم فرم پیش بینی بازی ناپولی و اینترمیلان

فرم پیش بینی فوتبال + آموزش تنظیم فرم پیش بینی بازی ناپولی و اینترمیلان

فرم پیش بینی بازی ناپولی و اینترمیلان

فرم پیش بینی فوتبال یکی از مهم ترین ملاک هاي‌ برای برد در شرط بندی فوتبال می باشد. در لیگ برتر کشور ایتالیا امشب دو بازی حساس ناپولی و اینتر برگذار میشود که هردو تیم بـه سه امیتاز این بازی بسیار نیاز دارند و شـما هم می توانید یک سود خوبی از این بازی ببرید در ادامه با فرم پیش بینی بازی ناپولی و اینترمیلان سری آ ایتالیا سایت بازی انفجار را دنبال کنید.

 

بررسی وضعیت دو تیم

ناپولی، تیم هشتم جدول، در 17 بازی خود دراین فصل از لیگ ایتالیا آمار 6 برد، 6 تساوی، 5 باخت، 27 گل زده و 22 گل خورده را ثبت کرده در حالی‌که این آمار برای اینتر 3 تساوی، 1 باخت، 13 برد، 36 گل زده و 14 گل خورده بوده اسـت. پیروزی اینتر برابر جنوا و پیروزی ناپولی برابر ساسولو در هفته آخر سری آ درسال 2019؛ باعث شد هردو تیم با روحیه بـه تعطیلات کوتاه مدت کریسمس بروند و حالا هردو می‌خواهند سال 2020 را نیز با پیروزی آغاز کنند.

 

گتوزو از وقتی که بـه جای آنچلوتی هدایت پارتنوپی را برعهده گرفته، یک برد و یک تساوی بـه دست آورده اسـت. بی شک او می‌خواهد در انتهای فصل، سهمیه لیگ قهرمانان را برای ناپولی تضمین کند و پیروزی فردا شب برابر اینتر بـه آن ها روحیه خوبی خواهد داد. نراتزوری نیز نمی‌خواهد امتیاز از دست بدهد چراکه می‌داند اگر این اشتباه را مرتکب شود یوونتوس با پیروزی احتمالی مقابل کالیاری می‌تواند بـه تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد.

فرم پیش بینی فوتبال _ آموزش تنظیم فرم پیش بینی بازی ناپولی و اینترمیلان

غائبین دو تیم

مالکوا، غلام، کولیبالی و مرتنز بـه دلیل مصدومیت و ماکسیموویچ بـه دلیل محرومیت غائبین ناپولی هستند در حالیکه در اینتر دنیلو دی آمبروزیو مصدوم شده و وضعیت آمادگی آساموا هنوز مشخص نیست.

 

آموزش فرم پیش بینی فوتبال اینترمیلان و ناپولی

دو گزینه کاملا متفاوت را برای شرط میکس در بازی اینتر و ناپولی انتخاب می کنیم. بـه دلیل نزدیکی هردو تیم، می توان گفت هردو گزینه ریسکی هستند.برای ورود بـه سایت معتبر پیش بینی اینتر و ناپولی کافیست که بر روی لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید و برنده میلیون ها تومان باشید.

 

شانس دو برابر اینتر، اولین انتخاب ما در این بازی خواهد بود.

اینتر بعد از حذف در اروپا، کاملا روی سری آ متمرکز اسـت. شاگردان آنتونیو کنته حتی بـه لیگ اروپا هم نرسیده اند. اینتر در بازی ابتدای هفته مقابل کالیاری واکنش خوبی نسبت بـه حذف از اروپا نشان داد. ناپولی نتایج خوبی در مجموع گرفته اما بعید اسـت بتواند مانع اینتر شود. ایتنر چهار مسابقه پیاپی را در سری آ برده اسـت. آن ها چهار بازی پیاپی اسـت که از ناپولی گل هم نمی خورند. اینتر در هشت بازی آخر خانگی در لیگ ایتالیا فقط یکبار باخته اسـت.

 

هر دو تیم به هم گل می‌زنند، دومین انتخاب ما در این بازی است.

این انتخاب بـه خاطر ضریبش مشخص اسـت که ریسکی اسـت. اما می‌تواند رخ دهد. هردو تیم در خط حمله شرایط خوبی دارند. اینتر در دفاع مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته اسـت. بـه همین دلیل چیز عجیبی نیست. پنج بازی آخر خانگی اینتر در سری آ، شاهد گلزنی هردو تیم بوده اسـت.

 

در نه مسابقه از یازده بازی آخر اینتر در رقابت هاي‌ مختلف، هردو تیم بـه هم گل زده اند. ناپولی شش مسابقه پیاپی اسـت که در خارج از خانه دروازه تیم میزبان را باز می کند. در سه مسابقه از چهار بازی آخر ناپولی در رقابت‌هاي‌ مختلف هم هردو تیم موفق شده اند دروازه یک دیگر را باز کنند.

فرم پیش بینی فوتبال _ آموزش تنظیم فرم پیش بینی بازی ناپولی و اینترمیلان

عملکرد ناپولی و اینتر در لیگ برتر ایتالیا

ناپولی باشگاه بزرگی در ایتالیا محسوب می شود اما این تیم از نظر افتخارات تفاوت زیادی با اینتر دارد. اینتر تا کنون هجده بار قهرمان سری آ شده اسـت. انها دومین تیم پرافتخار کشور از این نظر هستند. ناپولی تنها دو قهرمانی را در کارنامه دارد که هردو در زمان دیگو مارادونا بدست آمده اسـت. در مسابقات این فصل، اینتر بعد از یازده مسابقه، ۲۴ امتیاز کسب کرده ودر رده دوم جدول اسـت.

 

ناپولی هم از همین تعداد مسابقه ۲۳ امتیاز دارد و سوم اسـت. هردو تیم فاصله کمی با میلان در صدر جدول دارند اما یوونتوس هم منتظر اسـت از توقف حداقل یکی از دو تیم استفاده کند.برای ورود بـه سایت معتبر پیش بینی اینتر و ناپولی کافیست که بر روی لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید و برنده میلیون ها تومان باشید.

 

یازده مسابقه از سیزده بازی آخر اینتر در سری آ، بالای ۲.۵ گل داشته اسـت.
اینتر در چهار بازی آخر خود در لیگ ایتالیا حداقل ۳ گل بـه ثمر رسانده اسـت.
شش مصاف آخر دو تیم دراین ورزشگاه زیر ۲.۵ گل داشته اسـت.
اینتر چهار مسابقه پیاپی اسـت که در زمین خودی از ناپولی گل نخورده اسـت.
اینتر چهار بازی پیاپی را در سری آ برده اسـت.
ناپولی سه مسابقه خارج از خانه پیاپی رابا پیروزی پشت سر گذاشته اسـت.
ناپولی حداقل ۲ گل در سه بازی آخرش ثبت کرده اسـت.
فرم پیش بینی بازی ناپولی و اینترمیلان سری آ ایتالیا

 

بازی های اخیر اینتر و ناپولی

اینتر و ناپولی طی چند فصل اخیر با قدرت گرفتن تیم جنوبی، بازی‌هاي‌ نزدیک زیادی را برگزار کرده اند. در شش مصاف آخر دو تیم هم این آمار کاملا مشخص اسـت. سه برد برای اینتر و دو پیروزی دیگر برای ناپولی، کاملا این مسئله را ثابت می کند. حتی در شش بار آخری که دو تیم در جوزپه مه آتزا باهم بازی کرده اند، دو برد برای ناپولی و سه پیروزی برای اینتر ثبت شده اسـت. در هیچ کدام از شش بازی در میلان، دو تیم نتوانسته اند بـه هم گل بزنند. تمام این شش بازی در مجموع زیر ۲.۵ گل داشته اسـت.

فرم پیش بینی فوتبال _ آموزش تنظیم فرم پیش بینی بازی ناپولی و اینترمیلان

نکات آماری فرم پیش بینی فوتبال

کونته در 7 تقابل خود برابر ناپولی بـه عنوان سرمربی آمار 3 برد، 2 مساوی و 2 شکست را از خود ثبت کرده اسـت.جنارو گتوزو بـه عنوان سرمربی تا کنون نتوانسته در سری آ اینتر را شکست دهد.اینتر در 10 بازی اخیر خود در سری آ شکست ناپذیر بوده اسـت.

 

ناپولی در 16 دیدار از 17 تقابل اخیر خانگی خود در تمامی رقابت ها مقابل اینتر شکست ناپذیر بوده اسـت «تک پیروزی اینتر دراین 17 دیدار خارج از خانه برابر ناپولی، پیروزی سه سال قبل در جام حذفی بود». آخرین پیروزی اینتر در ورزشگاه سن پائولو در سری آ، بـه فصل 1997/98 باز میگردد.

فرم پیش بینی فوتبال _ آموزش تنظیم فرم پیش بینی بازی ناپولی و اینترمیلان

بازیکنان مطرح اینتر و ناپولی

هردو باشگاه اینتر و ناپولی از تیم هاي‌ پرستاره فوتبال ایتالیا هستند. آنتونیو کنته برای بازی امشب ستاره هایي هم چون روملو لوکاکو، الکسیس سانچز، مارسلو بروزوویچ، لوتارو مارتینز، کریستین اریکسن، اشرف حکیمی، میلان اشکرینیار، استفان دی فرای و سمیر هندانوویچ را در اختیار دارد.

 

ناپولی گرانقیمت ترین خرید تاریخش ویکتور اوسیمن را بـه خاطر مصدومیت ندارد. اما هروینگ لوزانو، لورنزو اینسینیه، دریس مرتنز، کاستاس مانولاس، کالیدو کولیبالی و فابین رویز می‌توانند برای جنارو گتوزو بـه میدان روند.

 


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *