بیوگرافی امیر حسین مرادیان همسر سابق آناشید حسینی به همراه حواشی طلاق

امیر حسین مرادیان فرزند مرتضی مرادیان، چهره معروف سیاسی، سفیر سابق ایران در دانمارک می باشد. امیر حسین مرادیان زمانی نامش مثل ساشا سبحانی به عنوان یک آقا زاده بر سر زبان ها افتاد که فیلم ها وعکس های عروسی لاکچری او با آناشید حسینی مدل معروف در فضای مجازی بخصوص اینستاگرام منتشر شد. این فیلم ها آنقدر در فضای مجازی و رسانه ها جنجال ساز شد که آن ها مجبور شدند که اعلام کنند پدرش در این مراسم حضور نداشته است و همه ی هزینه های عروسی بر عهده خود امیر حسین مرادیان بوده است. امیر حسین مرادیان و آناشید حسینی بعد از مدتی به دلیل ایجاد شدن حواشی فراوان برای زندگی شان، خبر طلاق گرفتن شان را در اینستاگرام به همه اعلام کردند. در این مقاله می خواهیم بیشتر درباره ی امیر حسین مرادیان صحبت کنیم.

امیر حسین مرادیان کیست

امیر حسین مرادیان کیست ؟

امیر حسین مرادیان پسر سفیر سابق ایران به دلیل ازدواجش با مدل محجبه معروف ایرانی، آناشید حسینی، و همچنین به دلیل اینکه فرزند سیاستمدار معروف ایرانی، سفیر سابق ایران در دانمارک، بود؛ به شهرت رسیده و نامش بر سر زبان ها افتاده است. از شغل و زندگی او اطلاعات دقیقی در دست نیست اما چون بیشتر پست های اینستاگرامش به زبان عربی است واضح است که به زبان عربی تسلط کامل دارد. امیر حسین مرادیان به همراه همسرش، آناشید حسینی، در اسفند سال 1396 در برنامه تلویزیونی وقتشه با اجرای کامران تفتی به عنوان مهمان دعوت شدند اما این برنامه هیچ وقت پخش نشد. شاید علت پخش نشدن این برنامه به علت حواشی زیادی بود که این زوج در فضای مجازی بوجود آوردند.

امیر حسین مرادیان متولد دهه شصت است. خبر عروسی مجلل و لاکچری امیر حسین و آناشید حسینی در فضای مجازی بسیار حاشیه برانگیز شد. این خبر حتی در اخبار شبانگاهی 20:30 نیز مورد انتقاد شدید قرار گرفت. امیر حسین مرادیان اینطور گفته است که پدرش در مراسم حضور نداشته است اما عکس ها و فیلم های پخش شده این موضوع را تایید نمی کند. همچنین او گفته است که تمام هزینه های مراسمش بر عهده خودش بوده وپدرش هیچ نقشی نداشته است.

امیر حسین مرادیان و آناشید حسینی

امیر حسین مرادیان و آناشید حسینی

آناشید حسینی مدل ایرانی در 4 بهمن 1370 در اهواز متولد شده است. او فارق التحصیل رشته ی معماری است. آناشید حسینی در عرصه مدلینگ و طراحی لباس فعالیت می کند و به عنوان مدل محجبه ایرانی در فضای مجازی بسیار شناخته شده است. آناشید به دلیل طراحی های منحصر به فردی که در زمینه لباس دارد به عنوان بهترین طراح لباس معرفی شده است. آناشید حسینی در یکی از مصاحبه هایش گفته است که من به عنوان مدل محجبه ثابت کردم که زیبایی و شیک بودن، با حجاب اصلا تناقض ندارد. او به هیچ عنوان مبلغ دینی و باحجاب بودن نمی داند. او خود را در برگزاری فستیوال ها و همایش های لباس بسیار موفق نشان داده است.

خبر ازدواج آناشید حسینی و امیرحسین مرادیان که در فضای مجازی منتشر شد و با عنوان هایی همچون عروسی لاکچری پسر سفیر ایران و یا عروسی میلیاردی پسر سفیر ایران در دانمارک یاد می شود. آناشید درباره ازدواجش این گونه می گوید: پدر من یک فعال اقتصادی است و هیچگاه شغل دولتی نداشته است. این نهایت بی انصافی است که به همسر من عنوان آقازاده داده اند و شایعاتی را درباره ی مراسم عروسی ما منتشر کرده اند. من در همایش هایم لباس ها را با سود کمی به فروش می رسانم چون از وضعیت بد مردم آگاهم. من و همسرم هر دو شاغل هستیم و هزینه های عروسی را با همدیگر پرداخت کردیم. مراسم عروسی ما معمولی نبود ولی معقول بود و به دلیل حضور مهمان های سیاسی این حواشی بیشتر شد. عکس هایی که از مراسم ما پخش شد بدون اطلاع ما بوده و این موضوع غیر قابل قبول است.

طلاق امیر حسین مرادیان

طلاق امیر حسین مرادیان

فردای عروسی این زوج یکی از روحانیون فعال اینستاگرام بنام صدرالساداتی، عکسی از عروسی ایمر حسین مرادیان در اینستاگرام منتشر کرد که در ان مهمانان رسمی زیادی حضور داشتند اما مهمتر از مهمانان، سطح لاکچری بودن این مراسم بود. او این عروسی را نمونه ای از تجمل برخی مسئولان قلمداد و به شدت از آن انتقاد کرده بود. این عروسی مجلل از یک سو واین که یک مدل معروف اینستاگرامی عروس خانواده ی مرادیان شده بود از سوی دیگر، زمینه را برای حمله کردن به صفحات آقای سفیر و پسرش وعروسش فراهم کرد. آنها با پاسخ هایی که به مردم دادند باعث شدند که دوباره مورد حمله واقع شوند.

در حالی که این زوج تلاش می کردند تا حواشی را کم کنند؛ امیر حسین مرادیان با انتشار پستی در صفحه ی اینستاگرامش باعث شد دوباره بر سر زبان ها بیافتند. او در اینستاگرامش خبر جدایی از همسرش را به همه اعلام کرد و دلیل آن را حاشیه هایی که از سوی دیگران برایشان ایجاد شد دانست.

این زوج عکس های مشترکشان را از اینستاگرامشان پاک کردند. اما نکته جالب اینجاست که امیرحسین مرادیان هنوز یک از همسرش را از صفحه اینستاگرامش پاک نکرده است و آناشید حسینی نیز با وجود این که عکس های همسرش را پاک کرده اما هنوز یک عکس با خواهر شوهر سابقش را پاک نکرده است و این نشان می دهد که آنها هنوز رابطه دوستانه خوبی با هم دارند. آناشید حسینی از مردم خواسته است که او را قضاوت نکنند و گفت شما نمی دانید دو نفر که از هم جدا می شوند چه راه سختی را رفته اند پس من را قضاوت نکنید.

امیر حسین مرادیان و ریحانه پارسا

ریحانه پارسا یکی از معروف ترین و پرحاشیه ترین بازیگران جوان ایرانی است که مدتی پیش خبر مهاجرتش از ایران خبرساز شد و اکنون شایعه هایی درباره ی ارتباط او با امیرحسین مرادیان، همسر سابق آناشید حسینی، منتشر شده است. ریحانه پارسا سال پیش خبر ازدواجش با مهدی کوشکی را منتشر کرد که پس از چند ماه در کمال ناباوری خبر جداییش از مهدی کوشکی را در صفحه ی اینستاگرامش منتشر کرد. بعد چند روز از منتشر شدن خبر جدایی آنها، ویدیویی از او با روزبه بمانی منتشر شد اما ریحانه پارسا این خبر را تایید نکرد و اینطور گفت که این فقط یک ملاقات کاری بوده است.

امین فردین خبرنگاری که در خارج از کشور کار می کند اینطور ادعا کرده است که اکنون که ریحانه پارسا خارج از ایران زندگی می کند با امیرحسین مرادیان پسر سفیر، دوست است. امین فردین می گوید با چک کردن صفحه اینستاگرام این دو نفر و فالورهایشان می توان به این موضوع پی برد. آناشید حسینی بعد از انتشار شایعه ارتباط همسر سابقش با ریحانه پارسا در اینستاگرامش استوری خلایق هر چه لایق منتشر کرد.

بیوگرافی کامل امیرحسین مرادیان

بیوگرافی کامل امیرحسین مرادیان

امیر حسین مرادیان در پیج اینستا گرامش با 10 کا فالور فعالیت دارد. او هنگام جدایی از همسر سابقش کامنتی در اینستاگرامش منتشر کرد و ماجرای طلاقش را توضیح داد. کامنتش اینگونه بود:

سلام امیدوارم حالت خوب باشد اما حال من اصلا خوب نیست. امیدوارم زندگی بر وفق مرادت باشد ولی اصلا برا من اینگونه نیست. امیدوارم کانون گرم خانواده برایت گرم تر باشد ولی برای من نیست. تقریبا دو سال پیش در شب عروسی ام، شبی که برای همه بهترین شب زندگیشان حساب می شود تو با هر نیتی که داشتی آن شب را برای من به بدترین شب زندگی ام تبدیل کردی. هر چقدر از تو خواهش کردم و هرچقدر برای تو دلیل آوردم که آن عروسی لاکچری نبود و من هیچ چیزی از آن عروسی منتشر نکردم.

زیر بار نرفتی و با سوالات و استدلال های پیچیده ات شرایط را برای من بسیار سخت کردی. یادت می آید از تو خواستم از قم به تهران بیایی و از نزدیک با آشنا شوی؟ یادت می آید از تو خواستم در مورد پدر و خانواده ام تحقیق بکنی؟ یادت می آید گفتم همسرم مدتی است با حجاب شده و توان تحمل این فشار از سوی مذهبی ها را ندارد؟ یادت می آید با شعار صدرالساداتی-تنها-نیست تشویقت می کردند و تو روز به روز خوشحالتر به ادامه راحت امیدوار می شدی؟ عکس های همسرم به خاطر بستری که تو برایشان فراهم کردی، دیگر آن ادم سرپا نشد، شاید به ظاهر خوب ولی از درون متلاشی ترین، به ظاهر خوشحال ولی از درون افسرده. سید مهدی صدرالساداتی من برای تو دعا می کنم، برای عاقبت بخیری تو، برای داشتن آرامش در زندگی ات ولی یادت باشد که من خدایی دارم که هیچ وقت و هیچ کجا دستم را رها نخواهد کرد. راستی برادر حال عدالت خواهی ات چطور است؟ بگذریم، به من بگو حال خودت چطور است؟ خوبی؟

امیر حسین مرادیان در آخر این کامنت با گذاشتن هشتک جدایی، جدایی از همسرش را اعلام کرد. آناشید حسینی در یک استوری طولانی این طور به فالورهای خود اعلام کرد که تمام چیزایی که در عکس های اینستاگرامش دیده می شود ماندد کیف 10 میلیونی و ساعت 15 میلیونی و غیره همگی وقتی در خانه ی پدرش بوده خریداری شده است. او تاکیید کرد که این تهمت های زننده را نمی بخشد و همچنین دلیلی برای توضیح انچه در خانه پدرش خریده است نمی بیند. او گفته است که از وقتی ازدواج کرده است فقط یک ماشین 40 -30 میلیونی دارند و در خانه ای 90 متری زندگی می کردند که آن هم اجاره ای بوده است.

سوالات متداول کاربران

آیا امیرحسین مرادیان و آناشید حسینی هنوز با هم در ارتباط هستند؟

خیر با اینکه آناشید حسینی هنوز با خواهرشوهرش دوست هستند اما با امیر حسین مرادیان هیچ ارتباطی ندارند.

آیا امیر حسین مرادیان با ریحانه پارسا ازدواج کرده اند؟

خیر آنها فقط باهم دوست هستند و رابطه ای دیگری با هم ندارند.

آیا امیرحسین مرادیان در برنامه ی وقتشه شرکت کرد؟

بله ولی به دلیل حاشیه زیادی که این زوج داشتند این برنامه پخش نشد.

آیا طلاق گرفتن آناشید حسینی از همسرش به کار او لطمه زد؟

خیر او موفق تر از قبل به حرفه اش ادامه می دهد.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *