فرم پیش بینی بازی رومانی و کره جنوبی بازی های توکیو المپیک

فرم پیش بینی بازی رومانی و کره جنوبی بازی های توکیو المپیک

فرم پیش بینی بازی رومانی و کره جنوبی

رومانی تحت-23S در را کره جنوبی تحت-23S در گروه B بازی هاي‌ توکیو المپیک در روز یکشنبه، با سمت آسیایی نیاز بـه یک نتیجه مثبت بعد از باخت بـه نیوزیلند تحت-23S در بازی ابتدایی خود.در همین حال ؛ رومانی می‌تواند پس از شکست روز پنجشنبه هندوراس زیر 23 سال ؛ با پیروزی صعود خودرا بـه مرحله حذفی مهر و موم کند.فرم پیش بینی بازی رومانی و کره جنوبی را دریک سایت معتبر کـه در نوار سبز رنگ گذاشته اسـت بازی کنید.

 

پیش نمایش بازی

رومانی به رغم این کـه در ترکیب 22 نفره خود برای حضور در المپیک از یک بازیکن با سن بالا نام نبرد ؛ رومانی تجربه زیادی را در پیروزی 1-0 مقابل هندوراس نشان داد.لباس CONCACAF در المپیک 2016 در فوتبال چهارم شد ؛ بنابر این نمیتوانسترقیب اروپایی خودرا مسلم بداند.

 

این مسابقه در نهایت با یک لحظه عجیب‌وغریب در نیمه مصدومیت بـه تساوی کشیده شد ؛ در حالی کـه کرنر در حال حرکت آندری سیوبانو بـه نظر میرسید مستقیماً وارد زمین میشود.با این حال ؛ این ضربه سر Elvin Oliva بود کـه توپ را بـه سمت دروازه بان خود هدایت کرد و باعث شد رومانی در نخستین مسابقه فوتبال المپیک بـه مدت 57 سال بـه پیروزی برسد.

 

سه امتیاز دیگر در روز یکشنبه برابر کره جنوبی ؛ عبور ایمن از مرحله حذفی رابا یک بازی اضافی تضمین میکند.در همین حال کره جنوبی حداکثر سهمیه سه بازیکن بالای سن خودرا برای تیم هاي‌ المپیک اعلام کرد ؛ اما روز پنجشنبه با یک شکست ناامید کننده 1-0 مقابل نیوزیلند سقوط کرد.

 

کره اي ها در مقایسه با دو گل رقیب خود 12 شوت داشتند ؛ اما نتوانستند دستیابی بـه موفقیت بیابند زیرا وینستون رید ؛ مدافع وستهام یونایتد دریک عملکرد دفاعی کاملاً عالی ؛ یک ضربه از روی خط را زد.لحظاتی بعد ؛ کریس وود ؛ مهاجم تیم برنلی دروازه بان بوم کیون سونگ را از فاصله 12 یاردی دروازه رقیب زد کـه گل تعیین کننده بازی در دقیقه 70 بود.

 

اکنون فشار زیادی بر روی شانه هاي‌ تیم کیم هاک-بوم وجوددارد تا روز یکشنبه رومانی را شکست دهد ؛ زیرا درصورت عدم موفقیت در اینکار ؛ آن ها میتوانند با یک بازی از مسابقات خارج شوند.

فرم پیش بینی بازی رومانی و کره جنوبی بازی های توکیو المپیک

اخبار تیم

احتمالاً تنها تغییر رومانی این اسـت کـه Radu Boboc از ابتدا وارد جای Florin Stefan در پست مدافع کناری شود.میرل رادوی در طول نیمه وقت این دو بازیکن را تعویض کرد و هنوز مشخص نیست کـه این موضوع تاکتیکی بوده اسـت یا بـه دلیل مصدومیت.در همین حال ؛ کره جنوبی می‌تواند برای حل مشکلات خود در مقابل دروازه ؛ از شکست مقابل نیوزیلند ؛ چند تغییر در مناطق تهاجمی ایجاد کند.

 

بعد از این کـه در 20 سالگی فشار زیادی روی شانه هایش وارد شد ؛ لي دونگ جون میتواند جای گزین لي کانگ این شود کـه در والنسیا بازی می‌کند.

 

ترکیب ابتدایی زیر 23 سال رومانی:

Aioani؛ نسبت ؛ پاسکانو ؛ غیتا ؛ بابوک ؛ مارین ؛ دولکا ؛ دوبره ؛ سیوبانو ؛ غورگه ؛ گان

 

ترکیب ابتدایی زیر 23 سال کره جنوبی:

Bum-keun؛ You-hyeon ؛ Tae-uk ؛ Sang-min ؛ Yoon-sung ؛ وون سانگ ؛ Du-jea ؛ Dong-hyun ؛ Chang-hoon. دونگ جون Ui-jo

فرم پیش بینی بازی رومانی و کره جنوبی بازی های توکیو المپیک

اینستاگرام المپیک

 

پیش بینی : رومانی زیر 23 سال 1-1 کره جنوبی زیر 23 سال

ما می‌توانیم یک اتفاق ناخوشایند و کم امتیاز را در روز یکشنبه پیشبینی کنیم ؛ بـه خصوص با توجه بـه این کـه هیچ یک از طرفین دقیقاً مقابل دروازه پربار نیستند.رومانی میداند کـه یک امتیاز با توجه بـه پیشرفت دراین رقابت ؛ آن ها را تا سطح زمین متناسب میکند ؛ این بدان معناست کـه کره جنوبی می‌تواند برای از بین بردن یک سمت پایین دیگر ؛ تلاش کند.

 

منبع این مطلب: azkacollection.net


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *