پری تژدان طراح و مربی اشکال رقص ایرانی و عربی

پری تژدان طراح و مربی اشکال رقص ایرانی و عربی

طراح و مربی اشکال رقص اهل ایران و عربی

پری تژدان، طراح و مربی اشکال رقص اهل ایران و عربی می باشد. وی علاوه بر این، در عرصه‌ی مدلینگ نیز کار مي نماید.

اسم: پری تژدان
تابعیت: اهل ایران
محل اقامت: نیویورک، ایالات امریکا ایالات متحده
موقعیت تاهل: مجرد
اینستاگرام: «33.8k» pari.tejdan.dance

پری تژدان طراح و مربی اشکال رقص اهل ایران و عربی

بیوگرافی پری تژدان

پری تژدان، طراح و مربی اشکال رقص اهل ایران و عربی، متولد و تبارک گردیده‌ی طهران، کشور‌ایران می باشد و فعلاً در نیویورک، کشور آمریکا ایالات متحده معاش می نماید. وی از بـه عبارتی مقطع کودکی عشق و علاقه خویش را بـه هنر از روش رقص، نگارگری و موسیقی سمبل اعطا کرد و از 9 سالگی استارت بـه یادگیری رقص اهل ایران، رقص ترکی و Bellydance نزد مربی مشهور ایرانی_مصری کرد. بعد بـه یادگیری باله پرداخت و تحصیلات خویش را بـه اتمام رسانید.

 

پری تژدان اینک تحت عنوان طراح و مربی گونه های‌ رقص اهل ایران و عربی کار مي نماید و تا بـه امروز کلاس‌های‌ آموزشی رقص گروهی و محرمانه در خاورمیانه برگزار نموده اسـت.

 

پری تژدان در عرصه‌ی موسیقی

پری تژدان علاوه بر رقص، در عرصه‌ی موسیقی نیز کار نموده اسـت. وی یادگیری ویولن را از 13 سالگی نزد معلم موسیقی در هنرستان موسیقی طهران استارت کرده و بیشتر بر روی موسیقی کلاسیک پارسی تمرکز داشته می باشد.

پری تژدان طراح و مربی اشکال رقص اهل ایران و عربی

پری تژدان، طراح معماری

پری تژدان درکنار رقص و موسیقی، در حرفه معماری علم آموزی کرد و در سن 16 سالگی در مکتب هنر «مکتب فنی» بـه علم آموزی پرداخت. وی همین طور در دانش گاه در حرفه هنر علم آموزی کرد و بعدا مدرک کارشناسی خویش را در حرفه‌های‌ معماری و هنر گرفت.

 

پری تژدان در حال حاضر طراح معماری کمپانی STV Inc، یک کمپانی در مورد مهندسی، معماری، طرح ریزی و سرویس ها رئیس تولید، سرویس ها ساختمان و تأسیسات، حمل و نقل، انرژی و زیرساخت‌ها در نیویورک، ایالات امریکا ایالات متحده، می باشد و روی پروژه‌های‌ یکسری میلیون دلاری در نیویورک عمل نموده اسـت.

 

پری تجدان یک هنرمند ؛ طراح معماری ؛ رقصنده دارنده گواهینامه ماهر ؛ ویولون و یک سبک باند متولد و تعالی گردیده در طهران ؛ کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد.

 

وی از بـه عبارتی کودکی عشق خویش را بـه هنر از روش رقص ؛ نگارگری و موسیقی ابراز داشت. پاری یادگیری رقص اهل ایران ؛ رقص ترکی و Bellydance را از 9 سالگی نزد مربی مدرس مشهور اهل ایران و مصری استارت کرد و بعدا درس دادن کلاسهای گروهی و سری را در خاورمیانه شروع کرد. بعدا وی تمرین باله را آغاز کرد و تحصیلات خویش را تمام کرد.

 

پری یادگیری ویولن را از سن 13 سالگی نزد مربیان معلم موسیقی از هنرستان موسیقی طهران استارت کرد و بیشتر او‌را روی موسیقی کلاسیک پارسی متمرکز نموده اسـت.

پری تژدان طراح و مربی اشکال رقص اهل ایران و عربی

پاری درکنار رقص و موسیقی ؛ فن معماری را استارت کرد و در سن 16 سالگی در مکتب هنر «مکتب فنی» علم آموزی کرد.او همین طور در دانش کده در حرفه هنر علم آموزی کرد و بعدا مدرک لیسانس خویش را در حرفه های‌ معماری و هنر گرفت. وی در حال حاضر یک طراح معماری برای STV Inc ؛ کمپانی برتر 3 پباده سازی در دنیا می باشد و روی پروژه های‌ یکسری میلیون دلاری در نیویورک فعالیت نموده اسـت.

 

پری تژدان چه کسی است؟‌

اهل ایران ها در تک تک عالم از هوش و محبوبیت متعددی واکنش دارا‌هستند و علاوه بر بلاگری بسیار هوشمندند و پری تژدان هم یکی رقصندهای پر اسم و رسم اینستاگرام اسـت که در کشور آمریکا اروپا معاش می کند بـه‌دنبال با پری تژدان بیوگرافی رقصنده اهل ایران و دوست داستنی در اینستاگرام وب سایت برگزیدگان بت را دنبال کنید.

بیوگرافی پری تژدان رقصنده پر اسم و رسم

پری تژدان، طراح و مربی اشکال رقص اهل ایران و عربی اسـت. وی علاوه بر این، در عرصه‌ی مدلینگ نیز عمل می‌کند و بسیار دوست داستنی اسـت و علاوه بر محبوبیت هر روز ویدیو های‌ خنده رو خودش را میزارد.

 

بیوگرافی رقصنده پر اسم و رسم اهل ایران در اینستاگرام

پری تژدان اهل کجاست ؟‌پری تژدان، طراح و مربی اشکال رقص اهل ایران و عربی، متولد و تعالی گردیده‌ی طهران، کشور جمهوری اسلامی ایران اسـت و در اکنون حاضر در نیویورک، کشور آمریکا سرزمین ایالات متحده معاش می نماید. وی از بـه عبارتی بازه کودکی عشق خود را بـه هنر از روش رقص، نگارگری و موسیقی نشانه اعطا کرد و از 9 سالگی آغاز بـه یادگیری رقص اهل ایران، رقص ترکی و Bellydance نزد مربی دارای اسم و رسم ایرانی_مصری کرد.

 

ان‌گاه بـه یادگیری باله پرداخت و تحصیلات خود را بـه اتمام رساند.پری تژدان اکنون بـه تیتر طراح و مربی گونه های‌ رقص اهل ایران و عربی عمل می‌کند و تاکنون کلاس‌های‌ آموزشی رقص گروهی و سری در خاورمیانه برگزار کرده اسـت.

عشق ی پری تژدان به رقص از کجا استارت شد؟‌

او علاوه بر رقص، در عرصه‌ی موسیقی نیز کار کرده اسـت. وی یادگیری ویولن را از 13 سالگی نزد مدرس موسیقی در هنرستان موسیقی طهران استارت کرده و بیشتر بر روی موسیقی کلاسیک پارسی تمرکز داشته اسـت و وی از طفل گی علاوه بر رقص عشق و علاقه مند بـه موسقی بوده اسـت.

درآمد پری تژدان از کجاست؟‌

این رقصنده دارای اسم و رسم در پباده سازی هم کار می کند در فن معماری علم آموزی کرد و در سن 16 سالگی در مکتب هنر «مکتب فنی» بـه علم آموزی پرداخت. وی همین طور در دانش کده در فن هنر علم آموزی کرد و بعدا مدرک لیسانس خود را در حرفه‌های‌ معماری و هنر گرفت.

 

وی اینک طراح معماری کمپانی STV Inc، یک کمپانی در موضوع مهندسی، معماری، طرح ریزی و سرویس ها مدیر تولید، سرویس ها ساختمان و تأسیسات، حمل و نقل، انرژی و زیرساخت‌ها در نیویورک، کشور آمریکا مرزو بوم ایالات متحده، اسـت و روی پروژه‌های‌ چندین میلیون دلاری در نیویورک فعالیت کرده اسـت.

اینستاگرام پری تژدان

نشانی اینستاگرام

وی بیشتر دارای شهرت خود را از اینستاگرام می‌گیرد و مجاورت بـه ۵۰ هزار نفر فالوور دارااست و فیلم های‌ رقص خود را هم در اینستاگرامش منتشر می‌کند و تا اکنون بالای ۱۰۰ پست نیز لود کرده اسـت که این پست ها دربرگیرنده عکس های‌ فردی وی و اشکال رقص های‌ اهل ایران و عربی روز جهان می باشد برای ورود بـه اینستاگرام رقصنده مشهور پری تژدان کلیک نمایید.

 

منبع این مطلب: azkacollection.net


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *