جلنا جنسن مدل و پورن استار و هنرمند برگزیده مجله پنت هاوس

جلنا جنسن مدل و پورن استار و هنرمند برگزیده مجله پنت هاوس

مدل و هنرمند برگزیده مجله پنت هاوس

جلنا جنسن «بـه انگلیسی: Jelena Jensen» زاده ۷ اکتبر ۱۹۸۱» هنرپیشه فیلم‌هاي‌ پورن، مدل و هنرمند برگزیده مجله پنت هاوس اسـت.

زندگی

جنسن در لس آنجلس بـه دنیا آمد. او لیسانس خودرا در رشته هنرهای زیبا در فیلم و تلویزیون از دانشگاه چپمن در اورنج کانتی گرفته اسـت. در طی سال تحصیلش در دانشگاه او با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی بـه فروش فیلم‌هاي‌ بزرگسالان مشغول بود.

جلنا جنسن

سوابق شغلی

جنسن نخستین عکس برهنه خودرا در آگوست سال ۲۰۰۳ در مجله کلوب منتشر کرد. از ان زمان بـه بعد او با تعداد زیادی از عکاسان مشهور از جمله:سوز راندال، هالی راندال، کن مارکوس و ریچارد اوری و همچنین کارگردانانی چون اندرو بلیک و… کار کرده اسـت.او هم چنین یک مدل مهاربند اسـت. سال ۲۰۰۹ در زندگی او دوران جدیدی شروع شد. او در فیلم‌هاي‌ هاردکور بازی میکرد اما فقط با دوست پسرش، مت اریکسون.

جلنا جنسن

جلنا سال 2013

عکس‌هاي‌ جنسن بارها در سایت و هم چنین مجله‌هاي‌ پورنوگرافی منتشر شده اسـت. از جمله در عدد مارس ۲۰۱۰مجله پنت هاوس و ویژه نامه مجله پلی بوی. او در دو فیلم بـه کارگردانی اندرو بلیک و همچنین یک نقش در تولیدات استودیوی دیجیتال پلی‌گراوند بـه ایفای نقش پرداخته اسـت.

جلنا جنسن

تجارت

سال ۲۰۱۳ نرم‌افزار اندروید رسمی جنسن منتشر شد. این برنامه با تمرکز بر روی یک نفر خاص در نوع خود نخستین بود.

جلنا جنسن

شغل

جنسن نخستین عکاسی خودرا با اسکات سنت جیمز انجام داد کـه در نسخه آگوست 2003 مجله کلوب منتشر شد . در همان بازه زمانی ؛ او همچنین شروع بـه مدل سازی پا و پا با FMConcepts کرد. از ان زمان او با تعداد زیادی از عکاسان از جمله Suze Randall ؛ Holly Randall و Ken Marcus کار کرده اسـت .

 

و با کارگردانانی مانند اندرو بلیک و بانی لوو. او کـه در اصل فقط یک بازیگر “سافتکور” بود ؛ درسال 2009 شروع بـه انجام صحنه هاي‌ پسر / دختر هاردکور کرد اما فقط در وبسایت خود.

جنسن برای وبسایت هاي‌ متعددی عکسبرداری شده اسـت ؛ ودر مجلات مختلف بزرگسالان ؛ از جمله عدد مارس 2010 پنت هاوس ؛ بـه نمایش در آمده اسـت . او در دو شده اندرو بلیک تولید و یک نقش تکرار در اسـت زمین بازی دیجیتال را زمین بازی جک سری. جنسن همچنین میزبان Playboy TV ‘s Totally Busted بود . جنسن همچنین در فیلم کمدی وحشتناک تاریک «غیر بزرگسالان» جریان اصلی « بیولوژی بد » «2010» ظاهر می‌شود.

جلنا جنسن

پیج اینستاگرام jelenajensen@

 

منبع این مطلب: azkacollection.net


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *