مرژاک l بیوگرافی مرژاک خواننده مشهور در رپ فارس

مرژاک l بیوگرافی مرژاک خواننده مشهور در رپ فارس

بیوگرافی مرژاک خواننده مشهور در رپ فارس

دراین سایت بـه رسی بیوگرافی مرژاک خواننده مشهور ایرانی کـه دارای ساقه عالی در موسیقی رپ دارد در ارتباط با یکیدیگر از شخصیت هاي‌ مشهور و مشهور موسیقی زیرزمینی کشورمان یعنی مرژاک برای شـما عزیزان صحبت کنیم و اطلاعاتی را در ارتباط با او و همینطور بیوگرافی و زندگی نامه اش دراین مقاله بـه شـما ارائه نماییم کـه امیدواریم مورد توجه واقع شود.

 

فعالیت های مرژاک در رپ و هیپ هاپ فارسی

در ارتباط با مرژاک باید بگوییم کـه یکی از موزیسین ها و همینطور رپر هاي‌ زیرزمینی ایران بـه حساب می آید کـه در زمینه موسیقی هیپ هاپی بـه شدت موفق عمل کرده و توانسته اسـت کـه هواداران بسیار زیادی را متوجه خود سازد و اکنون بـه عنوان یکی از رپرهای سرشناس دهه سومی رپ پارسی شناخته می شود و برای خودش در سایت هاي‌ معتبر اجتماعی مانند اینستاگرام صفحه داشته و دنبال کننده دارد.

 

در واقع یکی از دلایل اصلی معروفیت و شهرت حال حاضر این رپر کار درست و حرفه اي کشورمان ورودش بـه سایت اینستاگرام و ساختن یک اکانت میباشد کـه سبب شده تا هواداران او بتوانند کـه بـه اسانی از آهنگ ها و همینطور فری استایل ها و آهنگ ویدیو هایي کـه می سازد باخبر شده و ان ها را نشر بدهند و بـه اشتراک بگذارند کـه این حرکت هواداران برای هر موزیسینی موجب میشود تا خیلی سریعتر از آنچه کـه فکرش را می‌کنند بـه نتیجه مطلوب رسیده و بتوانند تا بـه شهرت بالایی دست پیدا کنند.

 

مرژاک l بیوگرافی مرژاک خواننده مشهور در رپ فارس

مرژاک

نکته جالبی کـه در ارتباط با آهنگ هاي‌ مرژاک وجوددارد این اسـت کـه او تقریبا در سبک خاصی از موسیقی رپ و هیپ هاپ اشعارش را می‌ نویسد و آهنگ‌ سازی‌ می‌کند و بـه همین علت طرفداران خاص خودرا داشته و هر شخصیت و یا هر شخصی از مخاطبان این مارکت سلیقه شان مطابق با آهنگ هایي کـه مرژاک می سازد نمی باشد و بـه همین علت شاید تعداد مخاطبان او نسبت بـه سایر همکارانش کمتر بـه نظر برسد.

 

اما در ارتباط با فعالیت هاي‌ او در عرصه موسیقی باید بگویم کـه آهنگ هایي کـه می سازد همیشه از تعداد پلی بالایی برخوردار بوده و باعث می شود کـه او از طریق پلتفرم هایي مانند اسپاتیفای و یوتیوب نیز بـه کسب درآمد بپردازد. در ادامه بیشتر در ارتباط با آهنگ هاي‌ او صحبت خواهیم کرد و فعالیت وی را در عرصه موسیقی هیپ هاپ بـه صورت عمقی و ریشه‌اي بررسی خواهیم نمود.

 

بیوگرافی مرژاک خواننده

در ارتباط با بیوگرافی مرژاک خواننده رپ و هیپ هاپ در کشورمان ایران کـه یکی از رپرهای حرفه‌اي ایران بـه حساب می آید و سالهاست کـه دراین عرصه فعالیت میکند باید بگویم کـه او متولد شهر تهران بوده ودر واقع یک رپر تهرانی الاصل میباشد کـه این موضوع سبب شد تا او در همین شهر رشد و نمود پیدا کرده و بزرگ شود ودر نتیجه از امکانات بالاتری برای ساختن آهنگ هایش بهره می‌ برد.

مرژاک l بیوگرافی مرژاک خواننده مشهور در رپ فارس

در ارتباط با تاریخ تولد و ولادت مرژاک باید بگوییم کـه او متولد تاریخ پنجم جولای سال ۱۹۹۲ میلادی میباشد کـه با توجه بـه زمان تولدش او در حال حاضر ۲۸ سال سن داشته و جزو رپر هاي‌ دهه هفتادی بـه حساب میرود کـه توانسته تا در بین این همه ی آرتیست کار درست و حرفه اي مارکت هیپ هاپ کشورمان یعنی ایران تا حد زیادی شناخته شده و با رفتارهای کاردرست و سرشناس قدیمی کشورمان همکاری هایي را داشته باشد.

 

فعالیت های اخیر این رپر

اگر سال های اخیر فعالیت هاي‌ مرژاک را مورد بررسی قرار دهیم متوجه میشویم کـه او نسبت بـه سال‌های قبل کـه در عرصه موسیقی زیرزمینی کشور فعالیت می کرده توانسته تا حد قابل توجهی رشد کند و اکنون تعداد طرفداران دنبال کنندگان و هواداران او در تمامی سایت ها و صفحات مختلف مجازی نسبت بـه سه چهار سال گذشته تا چندین برابر افزایش پیدا کرده اسـت و شـما می‌توانید تا این موضوع رابا مراجعه بـه صفحه این آرتیست در سایت اینستاگرام مشاهده نمایید.

 

این آرتیست ۲۸ ساله کشورمان کـه توانسته تا این حد بـه شهرت برسد یکی از موزیسین هایي میباشد کـه در سایت‌ها و صفحات مختلف اینترنتی خیلی کمتر از انچه کـه باید بـه او پرداخته شده اسـت ودر واقع در ارتباط با این رپر می توانیم بگوییم کـه هیچگونه بیوگرافی و زندگینامه از او بر روی سایت هاي‌ اینترنتی قرار داده نشده اسـت و این مقاله نخستین مقاله اي اسـت.

 

کـه بـه زندگی نامه او می‌پردازد و اطلاعاتی را کـه با تلاش و کوشش بسیار از تحقیقاتی کـه در ارتباط با این آرتیست بدست آمده اسـت را بـه حضور شـما علاقه مندان بـه موسیقی زیرزمینی ایران و بـه خصوص طرفداران اصلی و پر و پا قرص مرژاک میرساند.

مرژاک l بیوگرافی مرژاک خواننده مشهور در رپ فارس

بيوگرافي مرژاک از زبان خودش

برای پرداختن بـه زندگینامه مرژاک باید بگویم کـه این آرتیست در دوران کودکی و نوجوانی خود بـه سبک هاي‌ موسیقی غربی بـه خصوص علاقه‌مند بودو آهنگ هاي‌ رپر هاي‌ مشهور جهان مانند امینم و توپاک را دنبال می‌کرد و تقریبا می شود گفت کـه از طرفداران پر و پا قرص ان ها بـه حساب می آید و اگر شـما نیز مانند ما بـه آهنگ هاي‌ او دقت و توجه کافی را کرده باشید.

 

متوجه میشوید کـه او حتی بعضی از فلو هایش را نیز از آهنگ هاي‌ چنین شخصیت هاي‌ بزرگی تقلید کرده اسـت و توانسته تا بـه نحو احسن از انها استفاده نماید.

 

بعد از مدتی فعالیت در عرصه موسیقی بـه طور ابتدایی و غیر حرفه اي توانست تا با چند نفر از دوستان و نزدیکانش نخستین فعالیت خودش را بـه طور حرفه اي در استودیو ضبط کرده و منتشر کند کـه بـه قول خودش در ان زمان جزو نخستین کارهای او منتشر شد کـه و بـه علت ناشناس بودن این آرتیست اصلا شنیده نشد و بـه همین علت مرژاک تا چند وقت دیگر کار نکرد.

 

اما بـه گفته خود این آرتیس بود در ان زمان بـه علت داشتن سن و سال پایین تصمیم اشتباه گرفته بودو خیلی سریع دوباره بـه ساختن و خواندن موسیقی رپ بازی اسـت فعالیتش را بـه طور جدیدتری آغاز نمود.

 

در ارتباط با زندگی این آرتیست باید بگویم کـه او دریک خانواده نسبتاً متمول متولد شد و توانست تا از همان دوران کودکی اش بـه خوبی بـه دنبال علاقه مندی هاي‌ خود در عرصه موسیقی رفته و بـه خوبی نواختن چند نوع از آلات موسیقی از جمله ارگ و گیتار را بیاموزد کـه نواختن این دو ساز باعث شد تا در عرصه بیت سازی و آهنگسازی نیز وارد شده و با آلات موسیقی دیگر هم آشنا بشود.

 

دوست دختر مرژاک

در ارتباط با دوست دختر او هر جا کـه گشتیم هیچگونه اطلاعاتی در معرض نبوده و او علاقه‌اي بـه افشای روابط عاشقانه و پنهانی خود با مخاطبانش ندارد ودر حال حاضر فقط مطالب و مسائلی کـه مربوط بـه کار و هنرش در عرصه موسیقی میباشد رابا مخاطبان خود در بین گذاشته و بـه اشتراک می‌گذارد.

 

مدرک تحصیلی این رپر چیست ؟

در ارتباط با تحصیلات و سطح سواد این آرتیست سرشناس و حرفه اي کشورمان باید بگویم کـه او دارای مدرک فوق لیسانس رشته عمران از دانشگاه آزاد تهران میباشد ودر عین حال بـه دنبال فعالیت در زمینه تحصیلی خود نرفته بلکه بـه عنوان فعالیت کاری و شغلی خودش نیز همین کار کردن در عرصه موسیقی را انتخاب کرده اسـت.

 

کـه البته باید بگویم از موسیقی زیرزمینی یعنی رپ و هیپ هاپ پارسی بـه اسانی در ایران درامد زایی نمی‌شود و آرتیست هاي‌ فعال دراین مارکت می بایست با فرهنگ سازی در بین هواداران و طرفداران خود فرهنگ خرید موسیقی را در آن ها باب کنند کـه دراین صورت می‌توانند با آهنگ هاي‌ خودرا بـه صورت الکترونیکی و یا فیزیکی بـه فروش برسانند.

 

در واقع این راه تنها راه کسب درآمد از طریق ساخت موسیقی و خوانندگی در عرصه رپ و هیپ هاپ در کشورمان ایران بوده و آرتیستهای این مارکت حق ندارند کـه در کشور کنسرت برگزار کنند و یا با برنامه ها و کمپین هاي‌ مختلف قرارداد ببندند چرا کـه این شاخه از موسیقی ودر واقع هنر در کشورمان ایران ممنوع بوده و جای هیچگونه فعالیتی ندارد.

مرژاک l بیوگرافی مرژاک خواننده مشهور در رپ فارس

مرژاک

در رابطه با کارها و آهنگ هایي کـه مرژاک می بندد و منتشر میکند باید بگویم کـه اغلب آهنگ هاي‌ خودرا بـه صورت تکی خوانده و همکاری هاي‌ خیلی کمی را انجام داده اسـت کـه اغلب این همکاری ها با یکی از دوستان و نزدیکان او در عرصه موسیقی هیپ هاپ یعنی علی مسلک میباشد کـه او نیز مانند مرژاک از رپر هاي‌ نسل ۳ موسیقی زیرزمینی کشور جمهوری اسلامی ایران میباشد.

 

و همکاری انها با یک دیگر مورد توجه مخاطبان هردو طرف قرار گرفته و جزو فیت هاي‌ دوست داشتنی انها میباشد.با توجه بـه آهنگ هایي کـه تاکنون از مرژاک شنیده ایم قصد داریم تا در ارتباط با ان ها و همینطور سایر فعالیت‌ هاي‌ این آرتیست خوب کشورمان در موسیقی برای شـما صحبت کنیم کـه امیدواریم مورد توجه شـما واقع شود.

 

آهنگ های مرژاک

در ارتباط با آهنگ هاي‌ مرژاک و دقیقا از زمانی کـه او توانست تا بـه طور حرفه‌ اي فعالیت نماید می توانیم کـه بـه چند مورد از آهنگ هایش اشاره کنیم کـه این آهنگ هاي‌ او نسبت بـه سایر کار هاي‌ او بیشتر مورد توجه مخاطبان و علاقمندان بـه رپ و هیپ هاپ پارسی قرار گرفته اسـت.

 

این آرتیست توانایی کشورمان تقریبا از سال ۲۰۱۸ پا بـه عرصه اینستاگرام گذاشت و نخستین صفحه رسمی خودش را دراین شبکه اجتماعی ایجاد کرد و مدتی بعد بـه عنوان نخستین فعالیت حرفه اي خود از موزیکی کـه در آلبوم اوردوز ۲ منتشر شد رونمایی کرد.

 

کـه نام اینکار من دارم میام بوده ودر واقع مرژاک اینکار را ساخته و با این نام منتشر کرد تا بتواند ورود اش را بـه عرصه رپ و بـه مجموعه رپر هاي‌ سرشناس کشور اعلام کند. کار میکس و مستر و آهنگسازی این آهنگ با شروین رادفر یکی از خفن ترین بیت ساز هاي‌ موسیقی زیرزمینی کشورمان بوده اسـت.

اینستاگرام مرژاک merzhak@

اما بـه عنوان دومین فعالیت مرژاک باید بـه قویترین آهنگ او از گذشته تا حال حاضر اشاره کنیم کـه این آهنگ با نام اکولایزر منتشر شد و بـه علت خفن بودن ان بیش از اندازه مورد توجه مخاطبان و همینطور علاقه‌مندان بـه موسیقی هیپ هاپ در کشور مان ایران قرار گرفت و از ان بـه عنوان بهترین کار مرژاک یاد می شود کار آهنگسازی و میکس و مستر این آهنگ نیز با شروین رادفر بوده و این آهنگ در تاریخ دهم ژون سال ۲۰۱۸ بـه انتشار رسیده اسـت.

 

از دیگر فعالیت‌هاي‌ مرژاک در عرصه موسیقی کـه با همکاری با موزیسین هاي‌ سرشناس رپ و هیپ هاپ انجام شده اسـت می توانیم تا بـه همکاری او با سهراب ام جی در لایو پرفورمنس ماما اشاره کنیم کـه مورد توجه بسیاری از طرفداران قرار گرفت. او همچنین با مسلک نیز آهنگ سیم آخر را خواند کـه ان هم از بهترین آهنگ هاي‌ او میباشد.

 

آهنگ جدید مرژاک

در ارتباط با آهنگ جدید این آرتیست باید بگویم کـه او مدت‌هاست کـه آهنگی را منتشر نکرده اسـت ولی صحبت هایي را در ارتباط با تولید یک آلبوم با هواداران خود زده کـه بـه زودی منتشر خواهد شد و امیدواریم مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

 

حاشیه های مرژاک

با توجه بـه فعالیت‌ هاي‌ مرژاک در عرصه موسیقی باید بگوییم کـه او از بی حاشیه ترین موزیسین هاي‌ موسیقی زیرزمینی ایران بـه حساب می آید چرا کـه هیچگونه حاشیه‌اي را ایجاد نکرده اسـت.

 

سوالات متداول

مرژاک متولد چه تاریخی می‌باشد؟!

او متولد تاریخ پنجم جولای سال 1992 میباشد.

 

بهترین موزیک مرژاک چه نام دارد؟!

اکولایزر را میتوان برترین کار این رپر بـه حساب آورد.

 

معروف ترین همکاری مرژاک با کدام رپر است؟!

مشهور ترین آرتیستی کـه مرژاک با او همکاری کرده اسـت سهراب ام جی میباشد.

 


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *