سامان قاسم زاده | بیوگرافی همسر پرستش عربلو سلبریتی اینستاگرامی

سامان قاسم زاده | بیوگرافی همسر پرستش عربلو سلبریتی اینستاگرامی

 بیوگرافی همسر پرستش عربلو سلبریتی اینستاگرامی

سامان قاسم زاده یکیدیگر از نام هاي‌ آشنا برای همه ی ي ما در واقع از سلبریتی هاي‌ اینستاگرام اسـت کـه تاثیر فوق العاده زیادی در شبکه هاي‌ اجتماعی دارد. امروزه متاسفانه بیش تر از نیمی از جوانان ایران این اینفلوئنسر ها را دنبال می‌کنند در نهایت میدانیم کـه اکثر این افراد تاثیر مثبتی بر زندگی جوانان ندارند با این حال دنبال کردن زندگی این افراد همیشه جذاب بوده ودر این مقاله در مورد سامان قاسم زاده و بیوگرافی وی توضیحات بیش تری ارائه می‌دهیم.

 

سامان قاسم زاده قبل از عمل

شاید نخستین سوالی کـه برای همه ی ي ما و یا کاربرانی کـه طرفدار این افراد هستند پیش می‌آید این باشد کـه آیا فلان سلبریتی عمل زییایی داشته و اگر داشته عکس هاي‌ قبل از عمل وی موجود اسـت یا خیر. باید بگوییم اکثر سلبریتی ها و شاخ هاي‌ مجازی از طریق چهره، تیپ و هیکل یا سیکس پک و یا حتی انواع اقسام لباس ها و خونه و خودرو لاکچری خود پا بـه شهرت گذاشتند.

 

این سلبریتی ها برای محبوبیت هر چه بیش تر خود وادار بـه تغییر دادن ظاهر و قیافه خود و حتی زیبا نشان دادن سیک زندگی خود هستند. سامان قاسم زاده نیز کـه بـه دلیل اندام و عضلات خود از طریق طرفداران خود لقب پدر مدلینگ ایران را گرفته اسـت، عمل هاي‌ زیبایی بسیاری داشته کـه از بینی و گونه گرفته تا تزریق لب و حتی برداشتن ابرو و حتی در تعداد زیادی از عکسها بـه نظر می‌رسد.

 

بوتاکس ابرو هم انجام داده و همانگونه کـه گفتیم این عمل ها همه ی و همه ی را برای جذب فالوور بیش تر انجام داده اسـت اما متاسفانه باوجود کنجکاوی بسیار کاربران هیچ عکسی از قبل از عمل او برای مقایسه بیش تر موجود نمی باشد.

سامان قاسم زاده _ بیوگرافی همسر پرستش عربلو سلبریتی اینستاگرامی

اینستاگرام سامان قاسم زاده

اینستاگرام سامان قاسم زاده کـه حدود چهل و شش هزار نفر کاربر ان را دنبال میکند پر از عکسها و فیلم هاي‌ شخصی وی اسـت اگر صفحه ي اینستاگرام سامان قاسم زاده را دنبال نمایید در مورد زندگی شخصی و حتی نحوه ي زندگی او و اطرافیانش اطلاعات بسیاری بـه دست می آورید.

 

سامان قاسم زاده عکس هاي‌ مختلف و فیلم هاي‌ تعداد زیادی از خانواده خود در اینستاگرام بـه اشتراک میگذارد علاوه بر این متن هاي‌ انگیزشی بسیاری هم برای کاربران منتشر میکند و اگر وی را دنبال نمایید متوجه علاقه ي بسیارش بـه امام حسین نیز میشوید کـه این نشان می‌دهد وی از نظر مذهبی فرد معتقدی اسـت.

 

فعالیت در زمینه پوشاک برند

سامان قاسم زاده علاوه بر پیج شخصی خود، پیج اینستاگرامی در زمینه ي پوشاک نیز دارد کـه در ان انواع لباس هاي‌ مردانه تولیدی خودرا بـه کاربران عرضه میکند. او هم چنین بـه واسطه ي بدن ورزشی و استایل خود کار مدلینگ هم انجام میدهد کـه همه ی ي اینها را مدیون شهرتی اسـت کـه از طریق لایک و کامنت هاي‌ کاربران گرفته اسـت.

سامان قاسم زاده _ بیوگرافی همسر پرستش عربلو سلبریتی اینستاگرامی

سامان قاسم زاده و همسرش

تعداد زیادی از سلبریتی هاي‌ مجازی برای ورود بـه دنیای شهرت زندگی خودرا بـه صورت کامل برای کاربران تشریح میکنند بـه طوری کـه گاهی خبر هاي‌ عجیب بسیاری را در مورد زندگی خود از زبان دیگران می‌شنوند کـه واقعیت ندارند. بـه عنوان مثال چندی پیش در اینستاگرام خبری منتشر شد مبنی بر این‌که سامان قاسم زاده دستگیر شد و پس از مدتی طرفداران دیگر او دوباره خبر دادند اصلا سامان قاسم زاده زندان نرفته بود.

 

با توجه بـه مطالب بالا کـه گفتیم وی در رشته ي بدن سازی فعالیت می‌کند بـه طور دقیق اطلاعاتی در مورد سن و‌ تحصیلات خود در اختیار عموم قرار نداده ولی طبق پست هایي کـه مرتب در اینستاگرام منتشر میکند بـه صورت کامل خانواده ي خودرا بـه کاریران معرفی کرده اسـت بـه طوری کـه در حال حاضر برادر و مادر او هم پیج هاي‌ چند هزار تایی دارند و مشهور تر شده اند.

 

او در حال حاضر از همسر خود عبادت عرب لو جدا شده او این جدایی را بـه طوری در استوری اعلام کرده بود کـه توجه کاربران بیش تری را بـه خود جلب کند و‌ حتی بعد از ان همسر سابق خودرا مشهور تر کرد و خبر داغی برای کاربران بـه وجود آورد و از کنجکاوی کاربران جوان اینستاگرام برای جذب فالوئر بیش تر استفاده کرد.

 

سامان قاسم زاده کیست

برای شناخت سامان قاسم زاده ویکی پدیا اطلاعاتی در رابطه با بیوگرافی وی در اختیارتان می‌گذارد. در واقع سامان یکی از اینفلوئنسر هاي‌ مشهور فضای مجازی یا بهتراست بگوییم شاخ مجازی اسـت کـه شاید برای تعداد زیادی از ما زیبا بـه نظر نرسد و فقط با عمل هاي‌ جراحی مختلفی کـه انجام داده شکل عجیبی برای خود بـه وجود آورده باشد او بـه این طریق بیش تر مورد توجه قرار گرفته اسـت این سلبریتی عمل هاي‌ زیبایی بسیاری داشته ودر کار مدلینگ فعالیت دارد وی بـه دلیل بدن ورزشی و عضلانی در میان کاربران اینستاگرام محبوبیت بسیاری دارد.

سامان قاسم زاده _ بیوگرافی همسر پرستش عربلو سلبریتی اینستاگرامی

عمل های زیبایی بی رویه

از عمل هاي‌ زیبایی وی باید بـه عمل بینی، تزریق لب، گونه اشاره کرد او حتی گاهی از انواع لنز هاي‌ رنگی برای زیبا تر یا بهتر اسـت بگوییم عجیب تر بـه نظر رسیدن استفاده کرده اسـت. سامان قاسم زاده در اینستاگرام چند هزار فالوئر دارد و البته در سبک خود بسیار موفق بوده و بین کاربران محبوبیت بسیاری داشته در کار هایي نظیر زیبایی و مدلینگ بدن سازی پوشاک و حتی موسیقی در سبک پاپ با خوانندگان نیز همکاری هایي داشته اسـت.

 

پرستش عربلو و سامان قاسم زاده

سامان قاسم زاده و همسرش مدتی هست کـه از هم جدا شده اند اما خبر هاي‌ این دو تمامی ندارد. همسر سابق سامان ؛ عبادت عربلو یکیدیگر از شاخ هاي‌ مجازی اسـت وی کـه شهرت خودرا مدیون سامان قاسم زاده اسـت پس از جدایی از همسرش با سعید شنی آشنا شد و برای مدتی با وی در رابطه بودو هم چنان خبر ساز بود او نیز مانند همسر سابق خود ظاهر عجیبی دارد و برای بسیاری الگوی زیبایی اسـت.

 

عبادت عرب لو پس از جدایی از سعید شنی نیز بـه قصد ترکیه از ایران خارج شد و پس از ان چند سایت شرط بندی کـه یکی از ان ها بـه نام دنس بت با همکاری داوود هزینهمدیر سایت لایو بت بودو دیگری پی وان بت نام داشت را مدیریت کرد و دوباره با همکاری داوود هزینه یا همان داوود غفاری یک سالن زیبایی تاسیس کرد.

 

عبادت عرب لو حالا در زمینه زیبایی فعالیت می‌کند و یکی از پر طرفدار ترین پیج هاي‌ اینستاگرامی مشهور را نیز مدیریت می‌کند، البته باید بگوییم عبادت عرب لو و سامان قاسم زاده هیچ کدام پس از جدایی دوباره ازدواج نکرده اند و هم چنان مجرد هستند. در مورد دیگر اعضای خانواده ي سامان باید بگوییم بـه گفته ي خود وی گویی در حال حاضر برادر بزرگتر سامان قاسم زاده در زندان اسـت.

سامان قاسم زاده _ بیوگرافی همسر پرستش عربلو سلبریتی اینستاگرامی

چندی پیش هم چنین وی عکسهای و ویدیو هایي از آسيب دیدن برادرش توسط چند نفر منتشر کرده بودو خبر داده بود کـه افرادی با موتور توسط چاقو بـه برادرش در خیابان بـه دلایل نا مشخص حمله می‌کنند. وی از این قضیه بسیار ناراحت بودو در کپشن مربوط بـه این ویدیو از طرفداران خود خواسته بود دراین باره بیش تر دقت کنند و مراقب باشند.

 

سوالات متداول سامان قاسم زاده

آیا این شخص عمل زیبایی داشته ؟

بله سامان قاسم زاده عمل هاي‌ جراحی بسیاری درصورت انجام داده و بـه همین دلیل در میان کاربران مشهور تر شده و شکل عجیبی بـه خود گرفته از جمله تزریق لب و تزریق گونه، عمل بینی کـه کاملا مشهود و قابل رویت اسـت. حتی در تعداد زیادی از عکسها بـه نظر می‌رسد بوتاکس ابرو هم انجام داده ولی عکسهایی از قبل عمل وی برای مقایسه بیش تر در معرض نمی باشد.

سامان قاسم زاده _ بیوگرافی همسر پرستش عربلو سلبریتی اینستاگرامی

همسر سامان قاسم زاده کیست ؟

او چند سال پیش با عبادت عرب لو کـه او هم در زمینه پرورش اندام فعالیت دارد در ارتباط بودو با او ازدواج کرده بود ولی پس از مدتی در اینستاگرام خود از طریق استوری اعلام کرد کـه از او جدا شده. در حال حاضر وی ازدواج مجدد نکرده و تنهاست ولی همسر سابق او با چند نفر از جمله سعید شنی و داوود هزینه دراین مدت رابطه داشته اسـت.

 

خانواده وی هم مانند خود او شناخته شده و مشهور هستند ؟

او در پیج خود بـه صورت کامل خانواده اش را بـه کاریران معرفی کرده تا جایی کـه حالا خانواده او هم مشهور تر شده اند. چندی پیش هم ویدیو هایي از آسيب دیدن برادرش توسط چند نفر منتشر کرده بودو اعلام کرد کـه افرادی با چاقو بـه برادرش در خیابان بـه دلایلی کـه نا مشخص بود حمله میکنند او هم چنین در ویدیو هایي مادر خودرا بـه همه ی معرفی کرده بود.

اینستاگرام سامان قاسم زاده

شغل واقعی سامان قاسم زاده چیست ؟

او تا بـه هم اکنون شغل هاي‌ بسیاری داشته او اول در پرورش اندام کار میکرد و پس از ان بـه کار مدلینگ روی آورد او هم چنین در کار پوشاک هم دستی دارد و حتی در زمینه موسیقی هم با خوانندگان مشهور فعالیت داشته اسـت.

 


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *