تینا بخشی سازنده مشهور ایرانی ویدیو داره میریزه + عکس

تینا بخشی سازنده مشهور ایرانی ویدیو داره میریزه + عکس

معرفی سازنده مشهور ایرانی ویدیو داره میریزه

ویدیو مشهوری در اینستاگرام با سبک مولودی بنام داره میریزه وایرال شد. این ویدیو نخستین بار توسط دختر تیک تاکر باز ایرانی بنام تینا بخشی پست شد. تینا با این ویدیو بـه سرعت در اینستاگرام مشهور شد. ویدیو تینا بجشی جنجال بزرگی دراین شبکه اجتماعی بوجود آورد.

 

این ویدیو کـه از روی مداحی ساخته شده اسـت. بـه همین علت عده اي این ویدیو را توهین بـه اهل بیت و مداحان ان‌ها می داند. مداح این مولودی آقای سید مصطفی قدمگاهی اسـت. او اهل مشهد اسـت. آقای قدمگاهی از مداحان مشهور این شهر محسوب می شود.

 

اکثر تیک تاکر ‌ها و دابسمش باز ‌هاي‌ اینستاگرام در بازه طولانی این ویدیو تینا، در صفحه خود منتشر کردند. وایرال شدن ویدیو تینا دور از انتظارش بود. او از همه ی کسانی کـه ویدیو وی را انتشار کردند و کمک بـه مشهور شدن او کردن تشکر کرد.

 

اگر میخواهید با تینا بخشی و حاشیه‌هاي‌ زندگی شخصی، شبکه‌هاي‌ اجتماعی کـه تینا بخشی در‌ ان‌ها فعالیت دارد و محتویات پست‌هاي‌ او بدانید؛ تا پایان مقاله ما باشید. رد این مورد باید بدانید کـه بر خلاف دیگر سلبریتی ها کـه ستاره میشوند این سلبریتی هیچ اقدامی برای راه اندازی سایت شرط بندی و همچنین تبلیغ این سایت ها نداشته اسـت! پس با یک سلبریتی واقعی رو بـه رو هستید.

تینا بخشی _ معرفی سازنده مشهور ایرانی ویدیو داره میریزه

تینا بخشی کیست ؟

تینا بخشی یکی از تیک تاکرباز‌هاي‌ مشهور اینتستاگرام اسـت. او در اکثر شبکه‌هاي‌ اجتماعی هم چون یوتوب، توییتر، تیک تاگر و اینستاگرام فعالیت دارد. اما حضور او در اینستاگرام پر رنگتر اسـت. تینا بخشی در حال حاضر در کانادا زندگی می کند. ویدیو‌هاي‌ تینا بخشی اکثرا با موضوع جنجال برانگیز همراه اسـت. بـه همین علت بیشتر مورد بحث قرار میگیرد. او در یکی از ویدیو‌هاي‌ خود ادعا کرده اسـت کـه طرفدار نظام شاهنشاهی اسـت و مخالف جمهوری اسلامی اسـت. او پست‌هایي منتشر کرده اسـت کـه بـه پشتیبان وتقدیر محودرضا پهلوی پرداخته اسـت.

 

تینا همچنین در توضیحات صفحه انستاگرام خود اعلام کرده اسـت کـه آتئیست اسـت. او خود تایید کرده اسـت کـه بـه هیچ دینی معتقد نیست و پیرو هیچ مذهبی نیست.تینا بخشی همچنین در بیو اینستاگرام خود از رپ مشهور شاهین نجفی نام برده اسـت. تینا بخشی نزدیک بـه هزار پانصد نفر دنبال کننده در اینستا دارد. اما تنها صفحه‌اي کـه او دنبال کرده اسـت شاهین نجفی اسـت. محتویات پست‌ها تینا اکثر دابسمش‌هایي از خودش اسـت.

 

سازنده ویدیو داره میریزه

نخستین پست تینا بخشی در صفحه اینستاگرامش ویدیویی مربوط بـه یکی از موزیک‌هاي‌ شاهین نجفی اسـت. او دراین دابسمش موزیک شاهین نجفی را لب خوانی می کند. تینا همچنین دابسمشی با یکی از موزیک‌هاي‌ مشهور و قدیمی ایران بنام گنجشک‌ها از خانم گوگوش درست کرده اسـت. یکی از ویدیو‌هاي‌ تینا تیک تاکی یکی از موزیک‌هاي‌ خانم شهره اسـت. او از چندین خواننده دیگر ‌ها دابسمش‌هایي درست کرده اسـت. تینا بخشی با این‌که نزدیک بـه دوهزار نفر دنبال کننده در پیچ اینستا خود دارد ؛ اما ویدیو‌هایي کـه پست می کند گاهی تا نزدیک شش هزار بازدید را هم داشته اسـت. بگذارید آن گونه بگوییم کـه ویدیو داره میریزه و این کلیپ از شاهین نجفی سکوی پرتاب تینا بخشی بود.

 

تینا همچنین ویدیو‌هایي از مداحی مشهور درست کرده اسـت. او همچنین در قسمت‌ استوری‌هاي‌ هایلایت شده اینستاگرام، دو ویدیو تحت عنوان برگزیده قرار داده اسـت. در یکی از این ویدیو‌ها یکی از موزیک‌ها شاهین نجفی را همخوانی می کند. علاقه شدید و بسیار زیاد تینا بـه شاهین نجفی و موزیک‌هاي‌ او در صفحه اینستاگرامش بـه وضوح دیده می شود.

تینا بخشی _ معرفی سازنده مشهور ایرانی ویدیو داره میریزه

توییتر تینا بخشی

توییتر تینا بخشی، دومین شبکه اجتماعی اسـت کـه فعالیت زیادی در ان دارد. تینا در توییتر نزدیک بـه سه هزار پانصد دنبال کننده دارد. همچنین هفصد توییت از خود منتشر کرده اسـت. او در بیو توییتر خود اشاره کرده اسـت کـه در زمینه استنداپ کمدین فعالیت دارد. تینا در توییتر خود ۱۹ نفر را دنبال میکند. کـه بین ان‌ها افراد مشهوری هم چون گلشفه فراهانی بـه چشم می‌خورد. او همچنین مسیح علی نژاد خبرنگار و فعال حقوق زنان کـه در کشور آمریکا زندگی میکند؛ فالو کرده اسـت. صفحه رسمی رضا پهلوی، پسر محمد رضا پهلوی هم در بین افرادی کـه فالو کرده اسـت، بـه چشم می‌خورد. همچنین صفحه رسمی شاهین نجفی نیز دیده میشود. نشان میدهد تینا بخشی از طرفداران پرپاقرص شاهین نجفی اسـت.

 

توییت هاي‌ نیتا محتوایات متفاوتی را شامل میشود. ولی او اکثرا پست‌هاي‌ انتقادی در توییتر خود بـه اشتراک میگذارد. او دابسمش‌هایي در ارتباط با صحبت‌ها وبرنامه‌هاي‌ شبکه سه ساخته اسـت. تینا در اکثر ویدیو‌هاي‌ خودبرنامه‌هاي‌ تلویزیون ایران را بـه مسخره میگیرد.

 

مصاحبه با محبوبه بیات

صحفه یوتوب تینا بخشی نزدیک ۴۰۰ نفر دنبال کننده دارد. او در یوتوب خود فعالیت زیاد نداشته اسـت. اما با انتشار چندین ویدیو بازدید بالایی گرفته اسـت. اگر چه کـه فعالیت یوتوب او بـه همین جا ختم میشود. ویدیو‌هاي‌ یوتوب او با موضوعات جنجالی و بحث برانگیز همراه هستند. بـه همین دلیل ویویو بالایی بـه خود اختصاص میدهند. بیشترین بازدید کـه از از ویدیو‌هاي‌ او شده اسـت، نزدیک بـه دوهزار هشتصد نفر بود اسـت. این نخستین ویدیو منتشر شده در صفحه تینا بخشی اسـت. این ویدیو نزدیک بـه هشت دقیقه اسـت. موضوع این ویدیو در ارتباط با ویروس کرونا اسـت. نزدیک صد نفر ویدیو وی را لایک کرده اند. همچنین افراد زیادی برای این ویدیو نظر دادند و ان‌ را پسندیده اند.

 

آخرین ویدیو کـه از او منتشر شده مربوط بـه بازیگر تاتئر و سینما، خانم محبوبه بیات اسـت. تینا دراین ویدیو بـه گفت و گو با خانم محبوبه بیات پرداخته اسـت. این ویدیو ۴۸ دقیقه اسـت. دراین ویدیو خانم محبوبه بیات ادعا میکند کـه بـه دلیل تحت فشار قرار گرفتنتوسط سپاه دست بـه خودکشی زده اسـت. تینا ویدیو دیگر‌ هم در اتباط با افشاگری‌هاي‌ خانم الهام چرخنده منتشر کرده اسـت.

تینا بخشی _ معرفی سازنده مشهور ایرانی ویدیو داره میریزه

کانال تلگرام تینا بخشی

تینا بخشی در کانال تلگرام خود هم فعالیت دارد. او در تلگرام خود هزار هفتصد نفر عضو دارد. محتوایات این کانال بیشتر در ارتباط با رضا پهلوی، پسر محمدرضا پهلوی اسـت. او دراین کانال صحبت‌ها وی را پخش میکند. حمایت و پشتیبانی تینا بخشی از حکومت شاهنشاهی یکی ازدلایل جنجالی شدن تینا در شبکه‌ها اجتماعی اسـت. او از این سکو شهرت خود برای بیان نظرات و عقاید خود استفاده می کند.

 

همین باعث شده اسـت تا عده اي مخالف صحبت‌ها و عقاید او باشند. از طرف دیگر او دراین بین طرفدار و حامیان خودرا پیدا کرده اسـت. تینا در تمامی سکو‌هاي‌ خود اظهارات سیاسی و اجتماعی خودرا بیان می کند.عده اي عقیده دارند کـه این رفتار او درست نیست. ان‌ها متقعدند تینا بخشی از جایگاه شهرت خود درست استفاده نمیکند. اگر چه مخالفان این افراد هم در مقابل درصحنه حضور دارند.

 

تینا بخشی بانوی آهنین

تعداد زیادی از خبر گذاری هاي‌ خارج از ایران تینا بخشی را بانوی آهنین خطاب می‌کنند و عنوان ارتش تک نفره را بـه او می دهند. چرا کـه دراین مسیر تنهاست و خودش همه ی ي کارهایش را پیش می‌برد. او حتی ایده هایش برای خودش اسـت و از کسی کپی نمی‌کند. تینا بخشی با توجه بـه شواهد در حال حاضر مقیم کانادا بوده ودر آنجا سکونت دارد. او بـه صورت جدی‌تر در یوتیوب فعالیت میکند و دوست دارد درآمدی کـه از این راه بـه دست می آورد را بـه پناهندگان ایرانی مقیم کانادا بدهد و بتواند قدری از مشکلات ان ها را کم کند.

 

تینا بخشی و دابسمش های کنایه آمیزش

مدتی قبل جوانی بـه نام تینا بخشی در صفحه ي اینستاگرام خود اقدام بـه ساخت دابسمش هاي‌ طنز آمیز سیاسی می کند و با ملودی هاي‌ مختلف دابسمش هایش را پر می کند. تا این‌که دابسمش هاي‌ او در شبکه هاي‌ اجتماعی دست بـه دست می شود و بازتاب زیادی را می گیرد.

 

در نتیجه باعث می شود کم کم با فراگیر شدن این اتفاق، کاربران دیگر هم با ساخت دابسمش هاي‌ مشابه تینا بخشی، جنجال فراوانی را در رسانه ها بـه وجود آورند. بدین وسیله کـه او مقامات بلند پایه کشور را بـه سخره می گیرد و با طنزی آشکار ان ها را بـه حاشیه وا می دارد و دابسمش هاي‌ او طرفداران خاص خودرا پیدا می کند. از این رو بیشتر کاربرانی کـه بـه شاه و حکومتش ارادت دارند وی را دنبال کرده و حمایت می‌کنند.

 

محتوای دابسمش های تینا

نوع دابسمش هاي‌ او بـه گونه اي اسـت کـه در بیشتر ان ها بـه مقامات کشوری از جمله آقایان روحانی و جنتی و … توهین کرده اسـت ودر مواردی حتی با واکنش هاي‌ شدیدی مواجهه شده اسـت. ناگفته نماند هنوز هم بـه واسطه ي فعالیت کم خود آن قدر کـه دابسمشش ترند شد، مردم خود وی را نمیشناسند و حتی نمی‌دانند برای نخستین بار چه کسی استارت ساخت ان را زد.

 

در ابتدا انتشار دابسمش مولودی جنجالی اش بـه نام داره میریزه از آقای سید مصطفی قدم گاهی کـه از مداحان اهل بیت در مشهد اسـت، مانند بمب در رسانه ها و شبکه هاي‌ مجازی از جمله اینستاگرام ترکید و بازتاب فراوانی در بین جوامع پیدا کرد. در ادامه با گسترش این دابسمش، اغلب مردم ان را بـه هر نحوی می خواندند و آن گونه بر سرزبان ها افتاد. با توجه بـه فعالیت او مداحان زیادی وی را نقد کردند و معتقد بودند آن گونه ویدئو ها توهین بـه اهل بیت می باشد و از اساس درست نبوده اسـت. اما او فعالیتش را دوست داشته و ادامه میدهد.

 

فعالیت تینا بخشی در اینستاگرام

با توجه بـه عکسهای و ویدئو هایي کـه در صفحه ي شخصی تینا بخشی وجوددارد و انتشار پست هایي برای تقدیر از محمد رضا پهلوی نشان می‌دهد کـه او از چهره هاي‌ معاند جمهوری اسلامی بوده اسـت و از طرفداران طاغوت و شاهنشاهی می‌باشد. در صفحه ي اینستاگرام تینا بخشی بـه مقدسات و قرآن نیز اهانت شده اسـت و می‌گوید هیچ چیز مقدسی وجود ندارد.

 

او کـه حالا با ماجرای دابسمش داره میریزه بـه شهرت دست یافته اسـت، در استوری خود از این‌که دابسمش او جنجال آفرین شده ابراز خرسندی و خوشحالی کرده اسـت.

 

حواشی تینا بخشی و همسر سابقش

او در یکی از خبر گذاری ها گفته اسـت سال‌ها پیش با همسر سابق خود کـه مشهور نبوده و کارش را تازه شروع کرده بود، توسط یک دوست خانوادگی آشنا شده اسـت. او از نظر همه ی یک پسر با شخصیت و خوش قیافه بـه نظر می‌رسید. در همان دیدار اول مان مادرش گفته کـه پسرش قبلا ازدواج کرده اما بـه خاطر نداشتن تفاهم از همسرش جدا شده اسـت و هرماه بخشی از درآمدش را بـه عنوان قسط مهریه بـه حساب همسر سابقش واریز می کند.

 

تینا این موضوعات را نادیده گرفته و چون درخانواده ي خود یک‌بار شاهد ازدواج نا موفق بود. اما چون ازدواج مجدد ان شخص، یک زندگی خوب و پر آرامشی را در پی داشت تن بـه چنین ازدواجی داد. با همین تصور کـه شاید خاستگارش بتواند زندگی شاد و خوشبختی داشته باشد و برای او هم زندگی مسالمت آمیزی را تامین کند، قرار شد تحقیقاتی درباره ي او انجام دهند. پس از ان؛ باهم ازدواج کردند. ولی مدتی بعد متوجه می شود شوهرش با گفتن این‌که مجرد نیست و متاهل بوده مشکل دارد. تینا تصمیم می گیرد جدا شود و بـه زندگی زناشویی اش خاتمه دهد.

تینا بخشی _ معرفی سازنده مشهور ایرانی ویدیو داره میریزه

اینستاگرام تینا بخشی

سوالات متداول

تینا بخشی کجا زندگی می کند؟

او در حال حاضر مقیم کاناداست.

 

آیا سازنده ی دابسمش داره میریزه تک فرزند است؟

خیر، اطلاعات زیادی در معرض نیست اما دارای یک خواهر می باشد.

 

آیا تینا بخشی شاغل است؟

خیر، او شاغل نیست و فقط دابسمش می سازد و از فعالان مجازی محسوب می شود.

 

تینا بخشی کیست؟

تینا بخشی یکی از دابسمش بازهای مشهر اینستاگرام اسـت.

 

چگونه تینا بخشی مشهور شد؟

تینا با ساخت ویدیو داره میریزه مشهور شد.

 

چرا تینا بخشی مخالف دارد؟

تینا بـه دلیل بیان نظرات خود طرفدار و مخالف دارد.

 


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *