رکورد کامنت یوتیوب دست کیست ؟ بررسی دقیق از درآمد یوتیوب

یوتیوب یک تارنمای آمریکایی است که اساس این تارنما برای به اشتراک گذاشتن فیلم و ویدیو است. این تارنما که یک شبکه اجتماعی به حساب می آید مورد علاقه ی بسیاری از مردم قرار گرفته و به مرور زمان بر کاربران ان افزوده می شود. یوتیوب علاوه بر این که یک شبکه ی اجتماعی به حساب می آید مکانی برای کسب درآمد و نمایش محصولات و ارائه خدمات است که هر چه این کار با ایده های ناب تری تلفیق شود موفقیت بیشتری را تضمین می کند. در ادامه قصد داریم به بررسی رکورد کامنت یوتیوب بپردازیم. خوشحال می شویم ما را در ادامه همراهی کنید.

رکورد کامنت یوتیوب

رکورد کامنت یوتیوب چقدر است ؟

یوتیوب با به اشتراک گذاشتن ویدیو و فیلم، یک شبکه ی تعاملی به حساب می آید که افراد می توانند نظرات خود را درباره ی فیلم و ویدیوی به اشتراک گذاشته شده با هم در میان بگذارند هر کدام از این نظرات یک کامنت محسوب می شود که تعداد این کامنت ها برای رکورد کامنت یوتیوب مهم محسوب می شود. هر چه تعداد کامنت ها بیشتر باشد به منزله این است که این ویدیو یا فیلم توانسته کاربران بیشتری را جلب خود کند و از نظر محتوا و بازخورد، ویدیو ی بهتری بوده است که البته این نظر یک نظر نسبی است و همیشه در مورد همه ی ویدیو ها قطعیت ندارد.

رکورد کامنت یوتیوب دست کیست

همانطور که در قبل به این موضوع اشاره کردیم رکورد کامنت یوتیوب برای این شبکه تعاملی و بسیاری افراد مهم است.
یکی از رکورد های یوتیوب رکورد بازدید به حساب می آید که اخرین بار یک خواننده نابینای ایتالیایی توانست این رکورد را برای خود ثبت کند. آندره بوچلی در تاریخ ۱۲ ماه اوریل سال ۲۰۲۰ در یک اجرای تک نفره در روز یکشنبه عید پاک مسیحیان برنامه ای را اجرا کرد که این برنامه در کلیسای جامع دوموی شهر میلان اجرا شد و کل این برنامه به صورت زنده از یوتیوب پخش می شد.

این برنامه توانست از لحاظ بازدید کننده رکورد یوتیوب را بشکند و این رکورد را به نام خود ثبت کند. عددی که این این خواننده به عنوان رکورد برای خود ثبت کرده است دو میلیون و هشتصد هزار بیننده مستقیم است. که این عدد یعنی این لایو یکی از پربیننده ترین لایو های یوتیوب به حساب می آید. قبل از آندره بوچلی، خورخه و ماتئوس که هر دو خواننده های بریزیلی بودند موفق به کسب رکورد یوتیوب شدند.

این دو خواننده که به صورت مشترک دو نفره به اجرا می پردازند در یک لایو زنده ی چهار ساعته که در یوتیوب پخش شد توانستند سه میلیون بیننده را جذب ویدیو ی خود کنند البته این ویدیو هنوز در یوتیوب قرار دارد و توانسته چهل و یک بازدید را برای خود ثبت کند. ولی بالاترین رکورد بازدید متعلق به فستیوال کوچیلا است که در مدت سه روزی که پخش زنده داشت و در این سه روز خواننده های مختلف و مطرح در آن اجرا داشتند چیزی حدود هشتاد و میلیون و نهصد هزار بازدید را از آن خود کرد.

رکورد کامنت یوتیوب تتلو

 رکورد کامنت یوتیوب تتلو

امیر تتلو مدیر سایت شرط بندی تتل بت تا بحال کارهای عجیب زیادی را انجام داده است یکی از کار های عجیب او این است که بعد از ورودش به یوتیوب سعی کرد رکورد کامنت یوتیوب را بزند او از طرفدارانش خواسته است تا می توانند برایش کامنت بگزارند تا او بتواند با کامنت هایی بالای ۶ میلیون کامنت، برای خود رکورد کامنت یوتیوب را بزند. او رکورد کامنت اینستاگرام را نیز با ۱۶ میلیون کامنت زده است که در نهایت به خاطر توجه نکردن او به اخطار های اینستاگرام پیج او بلاک شد و عملا رکوردش از بین رفت.

دلیل رفتن تتلو از اینستاگرام به یوتیوب چیست؟

دلیل رفتن تتلو از اینستاگرام به یوتیوب چیست؟

امیر حسین مقصودلو یا همان تتلو بعد از فعالیت های بی بندو بار خود و صحبت هایی راجب مسائل جنسی (که در ویدیو هایش نوجوانان را مخاطب خاص ویدیوی خود قرار می داد) در اینستاگرام و اخطار های متعدد اینستا به او باز به این اخطار ها توجه نکرد و به رفتار های سابق خود ادامه داد و در پی آن اینستاگرام صفحه ی شخصی او را بارها بست و او درباره صفحه ی جدیدی راه اندازی می کرد و به همان کار های سابق خود ادامه می داد. به همین دلیل او سعی کرد در فضای یوتیوب هم به فعالیت بپردازد و این شبکه را هم برای خود داشته باشد.

رکورد کامنت یوتیوب جهان

حال این سوال پیش می اید که رکورد کامنت یوتیوب که انقدر برای بعضی ها از جذابیت برخوردار است در دستان چه کسی است؟
فلیکس کیلبرگ که به pewDiePie شهرت دارد با تعداد دنبال کننده ای حدود چهل میلیون نفر، با انتشار ویدیویی درباره ی بازی های ویدیویی و چگونگی این بازی ها توانسته حدود ده میلیارد بازدید کننده داشته باشد که این میزان بازدید کننده در فضای یوتیوب بی سابقه است.

فلیکس کیلبرگ سال های زیادی نیست که به شهرت و محبوبیت رسیده ولی توانسته است به سرعت راه شهرت را طی کند و در شبکه های دیگر نیز فالور های زیادی داشته باشد از جمله توئیتر که در ان حدود ۶ میلیون و نیم دنبال کننده دارد. او بعد از رسیدن به شهرت توانست درامد زیادی را کسب کند که بسیاری از مردم به این درامد زیاد او انتقاد کردند و او با پخش ویدیویی این انتقاد را غیر منصفانه دانست.

رکورد بیشترین کامنت یوتیوب

رکورد بیشترین کامنت یوتیوب

یوتیوب یکی از شبکه های تعاملی است و روز به روز به تعداد افرادی که در آن فعالیت می کنند اضافه می شود. این شبکه تعاملی رکورد های زیادی را دارد و افراد زیادی تلاش می کنند که عنوان این رکورد ها را به نام خود ثبت کنند که این رکورد عنوان ثابتی نیست و مدام در حال تغییر است و افراد زیادی تا به حال این رکورد را به نام خود ثبت کردند.

آیا یوتیوب درآمد دارد؟

اینکه چگونه بتوانیم از شبکه های مجازی از جمله یوتیوب، اینستاگرام، توییتر و غیره کسب درآمد کنیم خیلی مهم است.
افراد زیادی آرزوی کسب درآمد این شبکه ها را دارند ولی این کار، کار هرکسی نیست. البته این کار، کار غیر ممکنی نیست و با توجه به اینکه کشور ما ایران تحریم است ولی باز راه هایی وجود دارد که بتوان از این شبکه ی تعاملی کسب درآمد کرد. دنیای یوتیوب دنیای فیلم و ویدیو است و از این رو دنیای خشک و بی روحی نیست و از جذابیت زیادی برخوردار است. روال کار یوتیوب به این صورت است که می شود از دیده شدن ویدیو ها کسب درآمد کرد. البته راه های دیگری نیز برای کسب درامد در یوتیوب وجود دارد.

چگونه از یوتیوب درآمد داشته باشیم؟

برای اینکه از یوتیوب و یا حتی از دیگر شبکه ها بتوانیم کسب درامد کنیم روال کار به این صورت است که باید به وسیله ساخت ویدیو و تولید محتوا و ایده های جذاب، ویدیو هایی ساخته شود که بازدید زیادی داشته باشد. در تولید این ویدیو ها باید ایجاد انگیزه شود و بعد از آن هر چه بازدید این ویدیو ها بیشتر شود درامد بیشتری عاید مان می شود. یکی از ایده هایی که می تواند فروش را در ویدیو ها افزایش دهد همکاری در فروش است.

چگونه کامنت های یوتیوب را افزایش دهیم؟

چگونه کامنت های یوتیوب را افزایش دهیم؟

تمام درامد و کارکرد یوتیوب و دیگر شبکه ها از بازدید ها و بازخورد اکانت های هر ویدیو به دست می اید. همانطور که در قبل به این موضوع اشاره کردیم این شبکه یک شبکه ی تعاملی است و می توان با ایجاد انگیزه و موضوعات متنوع و جذاب بازخورد ویدیو ها را بالا برد. یکی دیگر از چیزهایی که می تواند این بازدید ها را افزایش دهد بازخورد مثبت کامنت ها است که بر روی هر ویدیو گذاشته می شود و به صورت یک نتیجه منطقی می توانیم بگوییم که رکورد کامنت یوتیوب یک موضوع بسیار مهم و با اهمیت می باشد.

چه سلبریتی های ایرانی در توییتر فعالیت دارند؟

توییتر نیز مانند یوتیوب یک شبکه ی خارجی است که در کشور ما فیلتر است و برای ورود به ان نیاز به فیلتر شکن داریم. این شبکه اجتماعی محوریتش بر اساس کلمات کوتاه است. در هر توییت بیشتر از ۲۸ کارکتر نمی توان نوشت. شاید یکی از دلایل محبوبیت این شبکه همین باشد. اکثر افراد دولتی و مهم کشورمان یک حساب توییتر دارند و در ان مشغول فعالیت هستند. تویتر نیز مانند بقیه شبکه های اجتماعی یک شبکه ی تعاملی است که در ان می توان با دیگر افراد به تعامل پرداخت.

از جمله معروف ترین حساب های توییتر که بسیار پر طرفدار است حساب محمد رضا ظریف وزیر امور خارجه ایران است. بعد از ان حساب بی بی سی پرشین و بعد از آن حساب رییس جمهور ایران اقای روحانی است و به همین ترتیب افراد سیاسی ایران از جمله پر طرفدار ترین این حساب ها هستند. رکورد کامنت یوتیوب از موضوعات بسیار قابل توجه برای شخصیت های چهره می باشد.

سوالات متداول

  1. چه کسی توانسته است بالاترین رکورد بازدید انلاین را در یوتیوب داشته باشد؟

    فستیوال کوچیلا که در سه روز پخش زنده داشت و از یوتیوب پخش می شد توانست هشتاد میلیون و نهصد هزار بازدید کننده را به خود اختصاص دهد.

  2. از جمله افرادی که در ایران حساب توییتر دارند چه کسانی هستند؟

    از معروف ترین افرادی که حساب توییتر دارد افراد دولتی ایران هستند که دنبال کنندگان زیادی دارند.

  3. چگونه از یوتیوب می توان افزایش درامد کرد؟

    یوتیوب با توجه به بازدید ویدیو ها می تواند برای اکانت ها ایجاد درامد کند و هر چه بازدید ها بیشتر شود درامد بیشتری برایشان ایجاد می کند.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *