جنا پرسلی بازیگر پورن استار مشهور + بیوگرافی و عکس های داغ

جنا پرسلی بازیگر پورن استار مشهور + بیوگرافی و عکس های داغ

بازیگر پورن استار اهل ایالات متحده آمریکا

جنا پرسلی Jenna Presley‎ « زادهٔ ۱ آوریل ۱۹۸۷» بازیگر پورنوگرافی پیشین اهل ایالات متحده کشور آمریکا اسـت. Brittni De La Mora «نام مستعار روئیز ؛ مشهور بـه جنا پریسلی » «متولد 1 آوریل 1987» وزیر آمریکایی در کلیسای Cornerstone در سن دیگو اسـت.

 

کـه اکنون یک منتقد صریح در مورد زندگی او بـه عنوان یک بازیگر سابق پورنوگرافی.وی قبل از این کـه از این صنعت خارج شود بـه عنوان یکی از “داغترین” ستاره هاي‌ پورنو در جهان شناخته می شد.

بیوگرافی جنا پرسلی پورن استار مشهور

اوایل زندگی

رویز درسال 1987 در حومه سن دیگو در چولا ویستا ؛ کالیفرنیا متولد شد . روئیز کودکی غفلت و بی ثباتی داشت. پدر و مادرش ؛ بـه ویژه پدرش در طول کودکی از او بدرفتاری جسمی و لفظی کردند ؛ در نتیجه موارد زیادی از عدم رعایت استانداردهای بالا. با احساس طرد شدن توسط خانواده خودش ؛ در 16 سالگی خانه را ترک کرد.

جنا پرسلی

پریسلی در Tijuana ؛ کشور مکزیک ؛ لباس عریان را شروع کرد. او تقریبا هردو آخر هفته در حالی کـه هنوز زیر سن بود ؛ در تیووانا بـه نوار کشی ادامه داد . وی در 17 سالگی تحت درمان بی اشتهایی عصبی قرار گرفت کـه تقریبا سه سال بـه طول انجامید. وی درسال 2005 از دبیرستان هیلتاپ با درجه عالی فارغ التحصیل شد و مدت کوتاهی در کالج شهر سانتا باربارا تحصیل کرد .

عکس های سکسی جنا پرسلی Jenna Presley

 او در زمینه رادیو و روزنامه نگاری تحصیل کرد و بـه عنوان بازاریاب تلفنی کار کرد .در حالی کـه در دانشگاه بودو دریک باشگاه نواری سانتا باربارا کار می‌کرد ؛ چند تهیه کننده از او پرسیدند کـه آیا او علاقه مند بـه ساخت “فیلم هاي‌ عاشقانه” اسـت.

عکس های داغ جنا پرسلی

شغل جنا پرسلی

پریسلی در سن 18 سالگی در سپتامبر 2005 وارد صنعت فیلم بزرگسالان شد. حدوداً یک ماه پس از فعالیت حرفه اي پورن خود ؛ بـه سوزاک مبتلا شد . وی در حالی کـه دراین تجارت فعال بود اعتبار بازی در بیش از 275 فیلم را بـه او نسبت دادند.درسال 2010 وی توسط ماکسیم بـه عنوان یکی از 12 ستاره برتر زن در پورنو نامگذاری شد . کمپلکس درسال 2011 رتبه هفدهم را در فهرست “100 ستاره برتر پورن «در حال حاضر»” قرار داده اسـت. 

عکس های داغ از اندام جنا پرسلی

پریسلی در دوران حضور خود در صنعت فیلم بزرگسالان بـه دلیل توانایی در انزال مشهور بود ؛ کـه این را در هنگام صحنه رابطه جنسی با نیک منینگ کشف کرد .  پریسلی درسال 2012 از صنعت فیلم بزرگسالان بازنشسته شد.

فیلم سوپر جنا پرسلی

زندگی شخصی جنا پرسلی

پدربزرگ و مادربزرگش پس از سه سال در صنعت وی را پس از شنیدن خطبه اي از کشیش مایلز مک فرسون بـه کلیسای راک در سن دیگو بردند ودر آنجا “او دست خودرا برای دریافت عیسی بـه عنوان خداوند و ناجی شخصی خود بلند کرد” .بیشتر با الهام از راشل کالینز ؛ کشیش مسیحی در کلیسای XXX ؛ پس از پایان آخرین صحنه خود در لاس وگاس ؛ در دسامبر 2012 صنعت فیلم بزرگسالان را ترک کرد.

درباره جنا پرسلی

در گفت و گو اي درسال 2013 ؛ پریسلی درمورد مبارزات گذشته اش با مواد مخدر در صنعت و ایمان جدیدش بـه مسیحیت در مورد کتابی صحبت کرد. در آگوست 2013 ؛ او در نمایش با کریگ گروس ؛ کشیش کلیسای Triple X ؛ برای بحث در مورد تغییر دین خود بـه مسیحیت ظاهر شد .

جنا پرسلی _ بازیگر پورنوگرافی پیشین اهل ایالات متحده آمریکا

پریسلی در مدت حضور خود در صنعت فیلم بزرگسالان ؛ از بلور مت ؛ هروئین و کوکائین «برای کاهش وزن» و همچنین اکستازی و اکسی کانتین استفاده کرد .او در حالی کـه در صنعت فیلم بزرگسالان بود دو بار نامزد کرد ودر یک مورد شاهد قتل دوست پسرش در مقابلش توسط یک باند حریف موتورسیکلت بود.

دانلود فیلم سوپر جنا پرسلی بازیگر پورن استار معروف

جنا پرسلی

“jenna presley”. Retrieved 2 July 2013.

Fayner، Scott «۲۰۰۶-۰۷-۲۷». «INTERVIEW WITH JENNA PRESLEY». Luke Ford «بـه انگلیسی». دریافت‌شده در ۲۰۱۹-۰۷-۱۰.مشارکت‌کنندگان ویکی‌پدیا. «Jenna Presley». در دانشنامهٔ ویکی‌پدیای انگلیسی، بازبینی‌شده در ۸ اوت ۲۰۱۴.«Jenna Presley». بایگانی‌شده از اصلی در ۸ مارس ۲۰۱۵. دریافت‌شده در ۸ اوت ۲۰۱۴.

جنا پرسلی _ بازیگر پورنوگرافی پیشین اهل ایالات متحده آمریکاعکس های لخت از اندام جنا پرسلی
عکس های سکسی لخت جنا پرسلی

ویکی پدیا جنا پرسلی
عکس زیباترین اندام سکسی

 


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *